اخبار داغ

مدیرکل امور مالیاتی قزوین خبر داد:

رشد ۴/۵ درصدی وصول اظهارنامه‌های مالیاتی مشاغل در آبیک

رشد ۴/۵ درصدی وصول اظهارنامه‌های مالیاتی مشاغل در آبیک
مدیرکل امور مالیاتی استان با اشاره به رشد 4/5 درصدی دریافت اظهارنامه صاحبان مشاغل در شهرستان آبیک، این موفقیت را ناشی از برنامه ریزی و تلاش مدیریت و کارکنان دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نگاه آبیک، مصطفی پورامیدی مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در بازدید از اداره مالیاتی شهرستان آبیک با اشاره به ایام تیرماه و موعد ارائه اظهارنامه اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری گفت: صاحبان املاک اجاری جهت ارائه اظهارنامه باید پیش ثبت نام کداقتصادی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک,

وی با اشاره به رشد ۴/۵ درصدی دریافت اظهارنامه صاحبان مشاغل در شهرستان آبیک، این موفقیت را ناشی از برنامه ریزی و تلاش مدیریت و کارکنان دانست و خواستار ادامه این روند موفقیت آمیز در تیرماه و دریافت اظهارنامه اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری شد.

,

پورامیدی در ادامه با تاکید بر لزوم پیش ثبت نام کداقتصادی و اعلام شرایط بهره مندی از معافیتهای مالیاتی صاحبان املاک اجاری، خواستار اطلاع رسانی دقیق و گسترده در این زمینه شد.

,

وی در ادامه گفت: تا زمان فراهم شدن امکان صدور احکام رسیدگی در سیستم، همکاران موضوع برداشت اطلاعات، صدور متمم و واحدیابی منابع جدید را در اولویت کاری خود قرار دهند.

,

پورامیدی با اشاره به مخاطرات و حساسیتهای کار مالیاتی، لزوم رعایت قوانین و مقررات و پرهیز از هرنوع موضوعات حاشیه ای در محیط کار را متذکر شد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه