اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی:

رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در اولویت دولت دوازدهم باشد/ جوانگرایی و شایسته‌سالاری در انتخاب کابینه مورد توجه قرار گیرد

رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در اولویت دولت دوازدهم باشد/ جوانگرایی و شایسته‌سالاری در انتخاب کابینه مورد توجه قرار گیرد
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت باید به معنای واقعی چابک‌ شود، گفت: به کارگیری افراد جوان و توانمد مورد توجه قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تشکیل دولت جدید و شاخصه‌هایی که کابینه دولت دوازدهم داشته باشد، اظهار کرد: به نظرم جوانگرایی در دولت دوازدهم باید مورد توجه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر اینکه اعتقاد ما نمایندگان بر چابک سازی هر چه بیشتر دولت است، عنوان کرد: این چابک سازی باید به معنای واقعی باشد و به کارگیری افراد توانمند و جوان در کابینه نیز ورد توجه جدی دولت قرار گیرد.

,

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبق آن چیزی که به گوش می‌رسد، اعتقاد آقای رئیس جمهور نیز به استفاده از جوانان در کابینه است.

,

وی با بیان اینکه کابینه دولت دوازدهم باید متشکل از افرادی با انگیزه، پر انرژی، شجاع، خلاق و متخصص باشد، ابراز کرد: در انتخاب وزرا و دیگر افرادی که قرار است در تیم دولت دوازدهم حضور داشته باشند باید شایسته سالاری ملاک انتخاب باشد.

,

عزیزی با تاکید بر لزوم عزم جدی دولت برای حل مشکلات اقتصادی گفت: رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال نیاز امروز جامعه ما است و دولت نیز باید نسبت به این موضوعات با جدیت و حساسیت بیشتری وارد عمل شود.

,

وی با بیان اینکه توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: امیدواریم دولت محترم در راستای پیشبرد این سیاست‌ها به دستاوردهای خوبی دست یابد.

,

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در مورد تفکیک وزارتخانه‌ها نیز اظهار داشت: این لایجه با قید دو فوریت به مجلس آمد که بررسی دو فوریتی رای نیاورد و اکنون در دست بررسی در کمیسیون‌ها است.

,

وی گفت: کمیسیون اجتماعی کلیات تفکیک وزارتخانه‌ها را تصویب کرده و مراحل بررسی نیز ادامه خواهد داشت.

,

عزیزی تصریح کرد: باید توجه داشت که آن چیزی که به صلاح کشور است باید مدنظر قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه