اخبار داغ

از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان؛

برنامه های هفته حجاب و عفاف در زنجان تشریح شد/اجرای ۲۰۰ برنامه مناسبتی در هفته حجاب و عفاف

برنامه های هفته حجاب و عفاف در زنجان تشریح شد/اجرای ۲۰۰ برنامه مناسبتی در هفته حجاب و عفاف
از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان؛برنامه های هفته حجاب و عفاف در زنجان تشریح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام مسعود صفی یاری در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; ظهار داشت: همزمان با هفته حجاب و عفاف 200 برنامه مناسبتی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی از برگزاری نشست بانوان فرهیخته در هفت شهرستان استان خبر داد و گفت: این نشست ها در شهرهای ماهنشان، زنجان، ابهر، طارم، ایجرود، خرمدره و خدابنده برگزار می شود.

,

این مسئول با اشاره به تشکیل و اعزام اکیپ مشاورین حجاب و عفاف به شهرستان های استان،بیان داشت: نشست تحلیلی فلسفه حجاب و عفاف نیز از برنامه های این هفته محسوب می شود.

,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری جلسات پاتوق دخترانه در  هفت شهرستان استان خبر داد و گفت:نمایشگاه محتوایی با محوریت حجاب و عفاف،توزیع بروشور حجاب و عفاف با عنوان حیات طیبه از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

,

حجت الاسلام صفی یاری از اعزام 35 مبلغه به دستگاه های اجرایی استان خبر داد و گفت:54 مبلغه نیز با برگزاری جلسات حجاب و عفاف در روستاهای استان خدمات رسانی می کنند.

,

وی با اشاره به برگزاری تجمع بزر گ بانوان با عنوان تحکیم حریم خانواده در ۲۱ تیرماه سال جاری، افزود: این برنامه در امامزاده سید ابراهیم از ساعت ۱۶ برگزار می شود. 

,

این مسئول با بیان اینکه ۷۰ پایگاه اوقات فراغت هم برنامه های حجاب و عفاف را برگزار می کنند،خاطرنشان کرد:برنامه ریزی های لازم برای اجرای برنامه ها انجام شده است.

,

وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف به عنوان یک فریضه الهی و اسلامی باید در همه لحظات فردی و اجتماعی مورد توجه افراد باشد و همیشه جریان یابد،گفت:این فریضه الهی سلامت اخلاقی و ارتقای فرهنگ اجتماعی را به همراه دارد. وی با بیان اینکه حجاب بحثی عقلی، قرآنی بوده و از نظر حاکمیتی یک ارزش انقلابی به شمار می‌رود،خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ بد‌حجابی زنگ خطری برای اسلام است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه