اخبار داغ

مراسم افتتاحیه اردوهای بسیج سازندگی در شاهین دژ + تصاویر

مراسم افتتاحیه اردوهای بسیج سازندگی در شاهین دژ + تصاویر
صبح امروز با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ مراسم افتتاح اردوهای جهادی ده روزه بسیج سازندگی در موسسه نور امید شاهین دژ برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام، صبح امروز با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ مراسم افتتاح اردوهای جهادی ده روزه بسیج سازندگی در موسسه نور امید شاهین دژ برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهین پیام,

در این مراسم پیام عبدی مسئول بسیج دانشجویی شاهین دژ ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان ، طول دوره اردوهای جهادی بسیج سازندگی که توسط دانشجویان به مرحله اجرا در خواهد آمد را ده روز اعلام کرد و افزود: این طرح طی سه عرصه ترمیم و رنگ کاری مدرسه طوسی شاهین دژ،اعزام نیروهای جهادی به روستاهای دورافتاده جهت آموزش شیوه های نوین آبیاری و چگونگی مقابله با بحران آب و نیز ارائه خدمات علمی ، آموزشی ، تقویتی درسی و اعتقادی به کودکان بی سرپرست موسسه نور امید شاهین دژ انجام خواهد پذیرفت.

,

سرهنگ پاسدار تقی نجمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ در این مراسم دانشجویان را نیروی بالقوه و بینظیر کشور در راستای پیشرفت های علمی،اقتصادی،فرهنگی و سیاسی خواند و افزود : امروز شما دانشجویان با ایده پردازی خواهید توانست منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی را به مرحله عمل رسانده و با پشتکار خواهید توانست کشور را از هر لحاظ بی نیاز سازید و دشمنان این نظام و انقلاب را بیش از پیش مأیوس سازید.

,

وی حضور در اردوهای جهادی را یک حرکت معنوی عنوان کرد و افزود : شما با حضور در اردوهای جهادی و کمک های بی توقع خود خیر دنیا و آخرت را کسب و توشه ای پربار را برای لقاءالله مهیا خواهید ساخت.

,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه