اخبار داغ

یادداشت

خون بازی؛ هدیه تلگرام صهیونیستی به دختران دبیرستانی

خون بازی؛ هدیه تلگرام صهیونیستی به دختران دبیرستانی
یکی از نقشه های شوم دشمن اینست که همواره به دختران جوان و نوجوان ما تلقین کنند که شما همیشه محدود بوده‌اید -انقلاب اسلامی محدودیت آور است و خانواده ها شما را محدود کرده‌اند- به طوری که برای از بین بردن این حس محدودیت سعی می کنند وارد فضاهایی شوند که محدودیتی در آن نیست و آنان قادرند هرکاری را انجام دهند و چون حس می کنند وارد دنیای جدیدی شده اند، به راحتی از تمام آنچه که می بینند و می شنوند استقبال می کنند. مصداق بارز این فضاها نرم افزارهای ضد اجتماعی چون تلگرام و اینستاگرام هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وَدُّوا لَوْ تُدْهِنُ فَیُدْهِنُونَ؛ کافران بسیار مایلند که تو با آنها مداهنه و مدارا کنی (و متعرض بت هایشان نشوی) تا آنها هم (به نفاق) با تو مداهنه و مدارا کنند. (سوره قلم آیه 9)

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وَدُّوا لَوْ تُدْهِنُ فَیُدْهِنُونَ؛ کافران بسیار مایلند که تو با آنها مداهنه و مدارا کنی (و متعرض بت هایشان نشوی) تا آنها هم (به نفاق) با تو مداهنه و مدارا کنند. (سوره قلم آیه 9),

فضای سایبری بستر مناسبی برای دشمنان اسلام و مسلمین در جهت ایجاد جاذبه‌های گوناگون و تبلیغات فریبنده است. به طوری که گاه، کلیک بر روی یک آگهی، دروازه سایت ها و وبلاگ هایی غیر اخلاقی با تصاویری آلوده و مستهجن را باز می کند و کاملا هدفمند، کاربران و به ویژه جوانان و نوجوانان را به سمت اهداف مغرضانه خود هدایت می‌ نماید.

,

از خصلت های بارز ملت ایران، پایبندی به اعتقادات اسلامی، غیرت دینی، عزت نفس و شور و نشاط و شادابی است که در این فضای مسموم شده توسط دشمن، به شدت مورد تهدید است. در این میان، شبکه‌های ضداجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ، توئیتر، فیس بوک و... نقشی اساسی در از بین بردن خصلت های مثبت جامعه دارند. آسیب های غیر قابل جبرانی که این جنگ افزارهای اینترنتی_صهیونیستی به قشرهای مختلف جامعه اسلامی ما وارد می کنند قابل شمارش نیست. با توجه به اینکه سازندگان این جاسوسکده های همیشه همراه برای رسیدن به اهداف پلید خود، عمدتاً از بعد عاطفی افراد استفاده می کنند، آسیب های روحی، روانی و جانی که در این بخش متوجه دختران ما می‌شود بسیار مهم تر و گاهاً نابود کننده است.

,

در بسیاری از کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی مطالبی پخش و به اشتراک گذاشته می شود که بسیار دقیق و گسترده روح و روان کاربران را هدف قرار داده است. آنان بسیار نامحسوس و آرام کاربران خود را به سوی پرخاشگری و خشونت سوق می دهند؛ و این مسئلة به ظاهر ساده، خود یکی از پایه های اصلی یک زندگی سالم، یعنی زندگی بر اساس صبر، مهربانی و بردباری را از بین می برد. یا به زبان ساده تر، پدران و مادران آینده این ملتِ صبور، مقاوم و غیور را به افرادی پرخاشگر، خشن و غیر قابل تحمل تبدیل می کنند.

,

تحقیقات نشان می دهد که آسیب های فضای مسموم مجازی بر روی دختران بسیار بیشتر از پسران است و در آینده نیز بیشتر خواهد شد. چرا که آنان با ایجاد هیجاناتی کاذب و لذت بخش، قدرت اندیشیدن و تعقل را از جوانان ما می گیرند و هرگز فرصت رشد علمی به آنان نمی دهند. از طرفی دیگر نیز با استفاده از جاذبه های جنسی آنان را به سمتی می‌کشانند که بی باز گشت بوده یا اینکه بسیار سخت می توانند برگردند.

,

یکی از نقشه های شوم دشمن اینست که همواره به دختران جوان و نوجوان ما تلقین کنند که شما همیشه محدود بوده‌اید -انقلاب اسلامی محدودیت آور است و خانواده ها شما را محدود کرده‌اند- به طوری که برای از بین بردن این حس محدودیت سعی می کنند وارد فضاهایی شوند که محدودیتی در آن نیست و آنان قادرند هرکاری را انجام دهند و چون حس می کنند وارد دنیای جدیدی شده اند، به راحتی از تمام آنچه که می بینند و می شنوند استقبال می کنند. مصداق بارز این فضاها نرم افزارهای ضد اجتماعی چون تلگرام و اینستاگرام هستند.

,

متأسفانه مدتی است که دشمنان خونخوار و گرگ صفت ما، در حال ترویج عادتی در بین جوانان به خصوص دختران ما هستند که نماد آن فردی فاسد به نام مرلین که یک خواننده غربی است، می باشد. او که فردی فاقد تعادل روانی و عقلی است، بر روی صحنه اجرا و در مقابل چشم تماشاچیان، ضمن خون بازی، خون خود را نیز می خورد و تماشاچیان که اکثریت آنها نوجوان و جوان هستند از او پیروی می کنند.

,

در این جنگ افزارهای اینترنتی-صهیونیستی کانال ها و صفحات بسیاریست که ضمن آموزش و تلقین اینکه هنگام ناراحتی و عصبانیت تنها راه رسیدن به آرامش زدن رگ و جاری شدن خون است، به جوانان ما رگ زدن و گاهاً خوردن خون را، آموزش می دهند. کافیست سری به دبیرستان های دخترانه بزنید! دست های بسیاری از این نوجوانان را تا آرنج خط خطی با تیغ می بینید!!!

,

به راستی وزیر آموزش و پرورش و وزیر بهداشت نمی دانند زدن رگ دست چه خطرات غیر قابل جبرانی دارد؟!
بهتر است بدانید که قبل از رگ های آبی رنگ، این تاندون های حرکتی هستند که قرار دارند و در صورت آسیب و یا قطع تاندون ها، حرکت دست و انگشتان نیز از بین خواهد رفت. چگونه است که آموزش و پرورش هیچ گونه کار تربیتی و روانشناختی قابل توجهی برای دانش آموزان انجام نمی‌دهد؟! چرا در آموزش عالی آنچنان که باید معلمانی آگاه، دلسوز و دانا به مشکلات و معضلات جامعه تربیت نمی شوند؟! مگر در اسلام تربیت مقدم بر آموزش نیست؟!

,
,

 حضرت امام خامنه ای درباره وظیفه معلم می فرمایند: "خب، معلّم می خواهد چه‌کار بکند؟ من اینجا یادداشت کردم؛ تولید یک نسلی با این خصوصیّات: دانا باشد، با ایمان باشد، دارای اعتماد به ‌نفس باشد، دارای امید باشد، دارای نشاط باشد، دارای سلامت جسمی و روحی باشد، روشن‌ بین باشد، با اراده باشد، کم‌ هزینه و پر فایده باشد. معلّم، نسلی این‌جوری را می خواهد تربیت کند؛ اینها چیز کمی نیست. اینکه گفته می شود معلّم کار انبیا را می کند، خب، این یک کلمه حرفی است که ما می زنیم؛ برویم در عمق این حرف؛ این حرف یعنی چه؟ یُزَکّیهِم وَ یُعَلِّمُهُمُ الکِتبَ وَ الحِکمَة؛ کار انبیا این است؛ کار انبیا نجات بشریّت است، کار انبیا ایجاد یک جامعهی انسانیِ برتر و والاتر است؛ این است کار انبیا؛ می گوییم «معلّم، شاغلِ شغل انبیا است»، «معلّمی شغل انبیا است»، عمق این حرف و مغز این حرف این است. این شد معلّم.1"

, 1,

در برابر این سخنان مهم، مسئولان امر چه کرده اند؟ آیا به راستی این چنین معلمانی تحویل جامعه آموزش و پرورش داده اند؟! و یا به وظائف متعدد دیگر خود، از جمله افزایش آگاهی عمومی، تقویت آموزش و پرورش و آموزش عالی و پرداختن جدی به فعالیت های مرکز ملی فضای مجازی، عمل کرده اند؟؟؟!!! شاید تنها در صورت راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است که می توانیم از فضای مجازی به عنوان یک فرصت بهره برده، بی آنکه تهدیدهای آنان برایمان دردسر ساز شود. آیا نباید همانگونه که به فکر غذای جسم فرزندان خود هستیم، به فکر غذای روح آنان نیز باشیم؟!

,

در همه کشور های پیش رفته سالیان سال است که والدین با کمک نرم ‌افزارهای ویژه ای، فعالیت فرزندان خود را در اینترنت کنترل می کنند که حتی با استفاده از رمز عبور، اجازه ورود آنها به بسیاری از سایت ‌ها داده نمی شود. اما متأسفانه در کشور اسلامی ما، هیچ نظارتی بر این موضوع وجود ندارد. چرا که اولا اینترنت، آمریکایی است. ثانیا بسیاری از والدین ایرانی از نظر اطلاعات در سطح پایین تری نسبت به فرزندان خود قرار دارند و هیچ امکاناتی برای کنترل کردن کودکان و نوجوانان خود در اختیار ندارند و همین امر موجب شده است که آنها نتوانند نظارتی بر روی فعالیت های فرزندان در این محیط ها داشته باشند.

,

این مسأله می تواند هشداری فوری به مسئولین امنیتی و قضائی کشورمان باشد که در قبال چنین امر مهمی تمامی تلاش خود را در جهت قطع ید این ابر جاسوسان اینترنتی انجام دهند، و با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و هدایت و کنترل استعداد های بالقوه جوانان، از میزان آسیب ‌ها کاسته و ضمن محافظت از جسم و جان فرزندان این آب و خاک، از این منبع عظیم انرژی و هوش نیز استفاده صحیح و درستی شود.

,

ریحانه سادات اتابکی؛ کارشناس فضای مجازی

,
  1. 16/02/94 بیانات در دیدار جمعى از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور
,
  • 16/02/94 بیانات در دیدار جمعى از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور
  • ,


    منبع: جبهه اقدام

    ,
    , جبهه اقدام]

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه