اخبار داغ

معاون امور استان های سازمان برنامه و بودجه:

اجرای اقتصاد مقاومتی دغدغه مقام معظم رهبری

اجرای اقتصاد مقاومتی دغدغه مقام معظم رهبری
معاون توسعه منابع انسانی و هماهنگی امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مدیری که نتواند خود را با سیاست های دولت هماهنگ کند، جایش در آن سیستم نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  موج رسا; اربابی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مشترک با کارگروه اشتغال استان زنجان،اظهار داشت: سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دنباله استراتژی و راهبرد سال گذشته در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: اگر حرکتی بدون هدف صورت گیرد، نتایج آن قابل لمس و ارزشمند که دارای خروجی مثبتی برای جامعه داشته باشد،نیست.

,

معاون توسعه منابع انسانی و هماهنگی امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: در عصر عدم قطعیت، برنامه ها نیز با عدم قطعیت مواجه می شود.

,

اربابی بیان داشت: امروز ناچار به کشف استعدادهای مادی و معنوی درونی خود هستیم تا با توسعه این استعداد ها در عصر پر از تغییر، گام های اساسی برای توسعه کشور برداریم.

,

وی با اشاره به محدویت منابع در کشور،تصریح کرد: چاره ای نداریم تا با مدیریت کارآمد و موثر از این منابع محدود برای تقویت زیرساخت ها و بالندگی نیروی انسانی استفاده کنیم.

,

معاون توسعه منابع انسانی و هماهنگی امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: برای عدم پرداخت هزینه سنگین برای اجرای پروژه ها نیازمند تغییر رویکرد مدیریتی هستیم.

,

اربابی بیان داشت: مدیریت موثر و کارآمد با حداقل امکانات می تواند برنامه ها را پیش ببرد.

,

وی با اشاره به اینکه مدیران اگر فقط در حفظ وضعیت موجود گام بردارند، نمی توانند موفقیت لازم را کسب کنند، افزود: مدیریت زمانی موثر واقع می شود که در شرایط سخت منابع را مدیریت و هزینه کنیم.

,

معاون توسعه منابع انسانی و هماهنگی امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور برضرورت تعریف اولویت ها بر اساس شرایط استان ها تاکید کرد و گفت: هر چه قدرت ما در شناسایی مزیت ها و مشکلات افزایش یابد،می توان نتیجه بهتری گرفت.

,

اربابی ادامه داد: مدیران دولتی باید دارای آینده نگری بوده و صرفا در چارچوب دستورالعمل ها فکر نکنند.

,

وی با بیان اینکه برنامه های خوب روی کاغذ وجود دارد که باید بتوان به خوبی اجرا کرد،افزود: همه برنامه ها باید در چارچوب واقع گرایی اجرایی شود.

,

معاون توسعه منابع انسانی و هماهنگی امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور بیان داشت: مدیری که نتواند خود را با سیاست های دولت هماهنگ کند، جایش در آن سیستم نیست.

,

اربابی با اشاره به اینکه تا وقتی سیستم بانکی اصلاح نشود به اهداف بسته اشتغال نمی رسیم،افزود: اجرای اقتصاد مقاومتی دغدغه مقام معظم رهبری که باید اگر به دولت هم برخی ها اعتقاد ندارند برای اجرای منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه