اخبار داغ

رئیس کمیته امداد آبیک خبرداد:

جذب ۱۸۸ حامی ایتام و محسنین در آبیک/ اعزام ۵۰۰ مددجو به مشهد مقدس توسط خیر آبیکی

جذب ۱۸۸ حامی ایتام و محسنین در آبیک/ اعزام ۵۰۰ مددجو به مشهد مقدس توسط خیر آبیکی
رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک از جذب ۱۸۸ حامی ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قربان‌علی ملاحسنی، رئیس کمیته امداد شهرستان آبیک در گفت وگو با  نگاه آبیک اظهار کرد: ۵۷ یتیم در شهرستان آبیک تحت پوشش کمیته امداد این سازمان قرار دارند که در ماه مبارک رمضان سال جاری ۴۶ نفر از این یتیمان تحت حمایت حامیان قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک ,

وی افزود: تعهد مالی این ۴۶ حامی یک میلیون و ۴۰۰هزارتومان در ماه است که طی یک ماه تعهد سه ماه خود را به مبلغ ۲۰ میلیون تومان پرداخت کردند.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک با اشاره به اجرای طرح  محسنین در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: ۱۶۴ فرزند یک تا ۱۸ سال که بدسرپرست و یا تحت سرپرستی مادر قرار دارند در شهرستان آبیک وجود دارد که در ماه مبارک رمضان  ۱۴۲ حامی در این طرح جذب شدند.

,

ملاحسنی در ادامه اضافه کرد: تعهد مالی ۱۴۲ حامی طرح محسنین ماهانه ۵ میلیون تومان بود که بیش از ۱۲ میلیون تومان در یک ماه پرداخت کردند.

,

این مسئول با اشاره به توزیع سبد کالا در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: به همت خیران ۳۹۰ بسته غذایی به ارزش هر واحد ۸۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد و همچنین بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ اطعام و افطار در ماه مبارک رمضان برای نیازمندان برگزار شد.

,

وی در ادامه اضافه کرد: انتظار کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک در ماه مبارک رمضان بازدید و مساعدت به یک هزار خانواده انجام شود اما این امر محقق نشد و  ۵۹۳ مورد بازدید از مددجویان صورت گرفت.

,

ملاحسنی بیان کرد: بیش از ۶۰ میلیون تومان  در ۵۹۳ بازدید از مددجویان جمع آوری شد که در همان بازدید به مددجویان پرداخت شد.

,

وی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در این جشن از سوی خیران ۷ میلیون تومان به صورت نقدی و ۱۰ میلیون تومان به صورت کالای جهیزیه جمع آوری شد.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک ضمن گلایه از مسئولان شهرستان ابراز کرد:  ۷۰ نفر از مسئولان در جشن گلریزان دعوت شده بودند که فقط ۴ نفر در این مراسم حضور پیدا کردند.

,

وی اضافه کرد: همچنین شهرداری و شورای شهر آبیک در ماه مبارک رمضان  قول مساعدت مالی و کالایی  به کمیته امداد داده بودند که امر تحقق پیدا نکرد.

,

این مسئول اعلام کرد: در مراسم جشن گلریزان  یکی از خیران هزینه  اعزام رایگان ۵۰۰ مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان آبیک به مشهد مقدس را تقبل کردند.

,

ملاحسنی در پایان با اشاره به همکاری اداره بهزیستی، مؤسس محاب و  حمایت از بیماران کلیوی با کمیته امداد امام خمینی شهرستان یادآور شد: در روز عید فطر ۲۷ میلیون تومان زکات فطره جمع‌آوری شد که با توجه به جمعیت شهر آبیک رقم قابل توجهی نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه