اخبار داغ

جانشین سپاه بانه:

حجاب زنان آرامش بخش خانواده ها و جامعه است

حجاب زنان آرامش بخش خانواده ها و جامعه است
جانشین سپاه بانه با بیان اینکه مسئاله حجاب و عفاف یک موضوع دینی است گفت: رعایت حجاب و عفاف به خانواده ها نشاط و آرامش می دهد....
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرباباخبر، سرهنگ احمد فرجی، پیش از ظهر امروز در همایش عفاف و حجاب شهرستان بانه که بمناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد؛ موضوع حجاب و عفاف یک مسئاله دینی است که حضرت زهرا(س) بهترین الگوی زنان مسلمان در این زمینه می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر،,

وی با اشاره به نقش بانوان عفیف و محجبه در تربیت فرزندان افزود: مادرانی که به موضوع حجاب و عفاف توجه بیشتری دارند فرزندان موفق تری تربیت و تحویل جامعه می دهند.

,

سرهنگ فرجی تصریح کرد: آرامش و نشاط در خانواده هایی که به موضوع حجاب و عفاف اهمیت بیشتری می دهند به مراتب بیشتر از دیگر خانواده هایی است که به این موضوع دینی کمتر اهمیت داده  و یا اصلا توجه نمی کنند.

,

جانشین سپاه بانه، تصریح کرد: برخلاف عقیده بسیاری از مردم که حجاب را برای زنان محدودیت می دانند اینطور نیست بلکه حجاب مصونیت بخش زنان از گناه و آسیب های اجتماعی است و پای بندی به مسئاله حجاب موجب رشد اخلاقی؛ دینی و ارتقای جایگاه اجتماعی زنان نیز می شود.

,

وی با اشاره به نقش زنان در دوران دفاع مقدس گفت: شیرزنان مسلمان ایران اسلامی در دوران 8 سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس دوشادوش مردان در  برابر متجاوزین بعثی جنگیدند و چه بسا که تعداد زیادی نیز از این بانوان بزرگوار به درجه رفیع شهادت رسیدند.

,

سرهنگ فرجی با اشاره به زرق و برق هایی که امروزه در جامعه رواج دارد خاطرنشان کرد؛ مسئولیت بانوان مسلمان در این برهه از زمان به مراتب سنگین تر از گذشته است و می بایست خود را درگیر این شرایط نکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه