اخبار داغ

یک کارشناس سیاسی:

دشمن، زنان را پاشنه آشیل سقوط نظام قرار داده است

دشمن، زنان را پاشنه آشیل سقوط نظام قرار داده است
یک کارشناس سیاسی گفت: دشمن، زنان کشور را پاشنه آشیل سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خبرنگار نیزوا، حجت الاسلام محمدرضا رایجی در اجتماع مدافعان حریم خانواده که به مناسبت روز حجاب و عفاف در مهدیشهر برگزار شد، اظهار کرد: حجاب و عفاف جایگاه مهمی در اسلام و قبل از آن داشته  و دارد برای همین هم استعمار برای مبارزه با این ارزش مقدس بشریت، سرمایه گذاری کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی تصریح کرد: هر کجا دین وارد اداره صحنه شد استکبار و استعمار در برابر دین سه موضع جنگ سخت، جنگ نیمه سخت و جنگ نرم گرفتند که خطرناکترین آن جنگ نرم است.

,

این کارشناس سیاسی بیان کرد: 28 سال آمریکا با زر و زور و تزویر و با همه ابزار مادی و رسانه ای و امپراطور تبلیغاتی را به کار گرفتند و 8 سال جنگ را علیه ما تحمیل کردند، اما نهایت کار آن که پیروز برآمد ملت بزرگ ایران بود و جنگ سخت کارساز نبود.

,

رایجی افزود: در جنگ نیمه سخت، ده ها کودتا و ترور و فتنه ایجاد کردند که بزرگترین آن فتنه 88 بود و به حساب خودشان تیر خلاص را به سمت ولایت فقیه زدند اما کور خواندند و با همه این فتنه ها باز هم موفق نشدند.

,

وی ادامه داد: طبق اعتراف اندیشکده های آمریکایی و اسرائیلی که ساقط کننده حکومت ها هستند جنگ نرم هم بر جوانان ایران اثر گذار نبود و بر ایران فائق نیامدند.

,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دیدگاه این ها این است که از زنان برای سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران و انحراف در دین به صورت ابزاری استفاده کنند. آنها اذعان دارند باید پاشنه آشیل شکست این نظام، شکست زنان باشد.

,

رایجی اظهار کرد: سال گذشته پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان، 7 هزار عالم مسیحی و کاتولیک های جهان را در روم جمع کرد برای اینکه اسلام از طریق ایران رو به گسترش است و مسیحیت و یهودیت و سایر ادیان رو به اضمحلال می روند و اسلام دارد همه ما را منزوی می کند.

,

وی اضافه کرد: در چاره اندیشی که شد 7 هزار نظریه جمع شد که به اتفاق راه شکست جمهوری اسلامی ایران را نه از بین بردن انرژی هسته ای نه موشک و نه جوانان ما بلکه از طریق زنان ما دانستند.

,

این کارشناس تصریح کرد: اینها اذعان کردند کاری کنید در ایران از طریق فضای مجازی از طریق فتنه گران داخلی و قلم به دستان و وطن فروش ها و خائنینی که گاهی در آقا زاده ها هم پیدا می شوند، کاری کنید زنان ایرانی به سمت عریان شدن و اشرافی گری و مد گرایی بروند و توجه و نگاه مردان را به سمت زنان سوق دهند.

,

رایجی ادامه داد: این کار را از اندیشکده های آمریکا شروع کردند و از همه ابزار دارند استفاده می کنند و متاسفانه در بخشی از جامعه نیز موفق شدند.

,

وی به راهکار این فتنه اشاره کرد و گفت: وظیفه ما این است که همه در این زمینه کار کنیم و با آرامش و با لسان ملائم و متانت امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

,

این کارشناس با تاکید بر تبیین فلسفه حجاب، افزود: اگر سنگر حجاب و عفاف را را مستحکم نگه داریم آخرین خاکریز دشمن نیز فتح خواهد شد و ما پیروز می شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه