اخبار داغ

یک پژوهشگر علوم روانشناسی :

فاصله گرفتن از ارزش‌های اخلاقی منجر به آسیب‌های اجتماعی می شود

فاصله گرفتن از ارزش‌های اخلاقی منجر به آسیب‌های اجتماعی می شود
یک استاد دانشگاه و پژوهشگر علوم روانشناسی گفت: محبت‌افزایی مهمترین اصل در سبک زندگی اسلامی است وفاصله گرفتن از ارزش‌های اخلاقی منجر به آسیب‌های اجتماعی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نبض سحر،سعید عزیزی در همایش” خانواده متعالی” که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در  شهرستان خرم دره برگزار شد، با اشاره به اینکه مردان دارای تمرکز یگانه بوده و بانوان از تمرکز چندگانه برخوردارند، افزود: زنان دارای لطافت روح بیشتری نسبت به مردان هستند و محبت افزایی در آنان بیشتر نمود پیدا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض سحر،,

وی با اشاره به اینکه خانم‌ها نسبت به آقایان احساسی‌تر بوده و آقایان بیشتر منطق‌گرا هستند، گفت: اعتقادات در خانم‌ها خیلی قوی‌تر از مردان است.

,

این  استاد دانشگاه  حجاب را نشانه معنویت و بیمه سلامت جامعه دانست و تصریح کرد: آنچه که موجب بد رفتاری و بی اخلاقی‌های اجتماعی شده فاصله گرفتن از ارزش‌های اخلاقی و عدم پایبندی به باورهای دینی است که نتیجه آن بروز آسیب‌های اجتماعی است.

, این  استاد دانشگاه  , این  استاد دانشگاه  ,

عزیزی با بیان این که شناخت روحیات و ابعاد شخصیتی زنان توسط مردان از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد افزود: ایجاد محبت بین زوجین نیازمند رعایت اصولی است که باید از جانب آنان در مشاجرات خانوادگی رعایت شود.

,

وی ابراز همدردی ، گوش دادن، اقدام فوری، نوشتن، دادن هدیه و غافلگیری را از اصول مهم عنوان نمود که در هنگام بروز عصبانیت زنان باید از جانب مردان به منظور ایجاد محبت بین زوجین رعایت شود.

,

در این مراسم همچنین امام جمعه خرم دره در خصوص حجاب و عفاف مطالبی را عنوان کرد و گفت: مسئله حجاب و عفاف از مهمترین مسائل در جامعه کنونی است، لباس و کیفیت پوشش در جامعه نوع و فرهنگ را نشان می دهد و یکی از عوامل فرار برخی ها از حجاب این است که حجاب به خوبی بیان نشده است.

,

در حاشیه این برنامه نمابشگاه عفاف حجاب وایستگاه نقاشی برای کودکان برپا شده بود.

,

در ادامه تصاویری از این مراسم که همت سپاه ناحیه خرم دره و حوزه بسیج خواهران الزهرا برگزار شد را مشاهده کنید.

,

, , , , , , , , , , ,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه