اخبار داغ

استاندار آذربایجان شرقی عنوان کرد؛

هنرمندان پیشکسوت سفیران تبریز ۲۰۱۸ باشند

هنرمندان پیشکسوت سفیران تبریز ۲۰۱۸ باشند
استاندار آذربایجان شرقی هنرمندان پیشکسوت را سفیران تبریز ۲۰۱۸ عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش آناج، اسماعیل جبارزاده در ششمین همایش هنرمندان پیشکسوت در تبریز اظهار داشت: هر آنچه در تبریز مشاهده کردید به همدلی و وحدت مسئولین استان باز می‌گردد، ما همچون برخی‌ها از پشت تریبون‌ها با هم سخن نمی‌گوییم، همه ما برای یک هدف خدمت می‌کنیم و آن جلب رضایت مردم است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به اینکه تبریز شهری بدون گداست، ادامه داد: استان آذربایجان‌شرقی از گذشته با مشکلات مختلفی مبتلا بوده است، تکدی گری چهره‌ی زشت شهرهاست که با همت مردم تبریز در قالب موسسات خیریه جمع آوری گشته و در هیچ چهارراه ما دختر گلفروشی وجود ندارد.

,

استاندار آذربایجان شرقی گفت: اعتیاد آسیب دیگر این استات بود که قشرهای مختلف را دچار خود ساخته بود که لذا پاک‌سازی استان از معتاد متجاهر گام دیگری بود که برداشته شده است.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه در این شهر ۴۷ هزار معتاد بی‌خانمان در خیابان‌ها می‌گشتند، متذکر شد: سه سال است استان ما به عنوان امن‌ترین استان کشور شناخته می‌شود و به این افراد معتاد نیز پس از ترک، حرفه‌ای آموخته و به تولیدکنندگان این شهر مبدل گشته‌اند.

,

جبارزاده تصریح کرد: ذخایر گندم استان ۶۷۵ روز است و درصدد هستیم گندم را به سایر استان‌ها ارسال کنیم تا محصولات کشاورزان را در انبار غلات ذخیره نماییم.

,

این مقام مسئول با اشاره به طرح تحول سلامت خاطر نشان ساخت: در استان تمام شهروندان تحت پوشش‌ خدمات درمانی هستند.

,

وی با بیان اینکه تبریز به عنوان پایتخت فرش دستباف دنیا شناخته شده است، گفت: این امر منجر به افزایش حضور گردشگران در این شهر شده است این شهر در سال ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای جهان اسلام برگزیده شده است.

,

تبریز فرصتی است تا در کشور را به روی گردشگران خارجی بگشاید و شما هنرمندان پیشکسوت سفیران تبریز ۲۰۱۸ هستید.

,

استاندار آذربایجان شرقی یاداور شد: تبریز را با هنرمندان و مشاهیرش می‌شناسند در هیچ کجای تاریخ نامی از والیان نبوده است اما هنرمندان نام‌آوران جاویدان هستند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه