اخبار داغ

رییس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی:

هجمه ها به شورای نگهبان بدلیل ایستادگی این شورا برابر نفوذ دشمنان است

هجمه ها به شورای نگهبان بدلیل ایستادگی این شورا برابر نفوذ دشمنان است
عزیزی، رییس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز گفت: هجمه ها به شورای نگهبان بدلیل ایستادگی این شورا برابر نفوذ دشمنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ائل ، صمد عزیزی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز در مصلای اعظم امام خمینی(ره) این شهر ضمن اشاره به وظایف مهم شورای نگهبان، گفت: تطبیق مصوبات مجلس با شرع اسلام و قانون اساسی و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلالمی از جمله وظایف مهم این شورا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ائل ،,

وی با بیان اینکه انتخابات در کشور ما زینتی نبوده  و منتخبان با رای مستقیم مردم انتخاب می شوند؛ تاکید کرد: نقش شورای نگهبان قانون اساسی در نظارت استصوابی بی بدیل و حساس است.

,

رئیس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی تصریح کرد: تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی کارکرد شورای نگهبان را حساس کرده است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان در صدد نفوذ در دستگاه های حاکمیتی نظام هستند و شورای نگهبان مانع این نفوذ است و علت تخریب و هجمه های دشمنان و عومل داخلی آنها به شورای نگهبان بدلیل این است که این شورا  در برابر نفوذ دشمن ایستاده است.

,
,
,

عزیزی با بیان اینکه شورای نگهبان با عمل انقلابی مکلف به ایستادگی برابر نفوذ دشمنان است؛ افزود: شورای نگهبان هم حافظ اسلامیت نظام و هم حافظ جمهوریت نظام است.

,

وی در تشریح این مطلب بیان داشت: شورای نگهبان حافظ اسلامیت نظام است تا  بر تطبیق قوانین مجلس بر موازین اسلام مواظبت کند و حافظ جمهوریت نظام است تا از رای مردم بعنوان حق الناس صیانت و پاسداری کند.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه