اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش گرمه خبر داد:

راهیابی تیم فوتسال ابتدایی شهرستان گرمه به مسابقات کشوری

راهیابی تیم فوتسال ابتدایی شهرستان گرمه به مسابقات کشوری
مدیر آموزش و پرورش گرمه از راهیابی تیم فوتسال مقطع ابتدایی این شهرستان به مسابقات کشوری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  گرمه، شیرالله باقری مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمه در این باره اظهار داشت: تیم فوتسال آموزشگاه شهید صادقی گرمه در مقطع ابتدایی فاتح مسابقات استانی شده و ضمن کسب مدال طلای این دوره، به مسابقات فوتسال قهرمانی کشور راه یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمه,
 
,
باقری افزود: تیم هندبال مدرسه شهید صادقی در مقطع ابتدایی و همچنین تیم فوتسال آموزشگاه شهید مدرس نیز در مقطع متوسطه دوم به ترتیب مقام های نایب قهرمانی و سومی این مسابقات را از آن خود نمودند.
,
 
,
وی در بخش دیگری از سخنانش از کسب عنوان نایب قهرمانی دانش آموزان شهرستان در مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون دانش آموزان خراسان شمالی خبر داد.
,
 
,
رییس آموزش و پرورش گرمه افزود: مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون دانش آموزان پسر خراسان شمالی در قالب طرح مدرسه قهرمان به میزبانی بجنورد برگزار گردید و تیم های  بدمینتون مقاطع ابتدایی و متوسطه اول شهرستان گرمه با اقتدار نایب قهرمان مسابقات دانش آموزان استان خراسان شمالی شدند.
,
 
,
وی ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به مربیان پرتلاش و دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات ، از زحمات مدیران و مربیان حاضر در این مسابقات تشکر و قدردانی نمود و موفقیت آنان را در مراحل بعدی از خداوند متعال خواستار شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه