اخبار داغ

فرماندارسرایان:

عزت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی مرهون جانبازی‌های شهداست

عزت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی مرهون جانبازی‌های شهداست
فرماندار شهرستان سرایان گفت: عزت، سربلندی و آزادی ملت ایران به یمن تلاش‌های شهدای گرانقدرمی باشد وباید یادونام آنان گرامی داشته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سرایان بیدار، محمدکریمی فرماندارسرایان درجلسه شورای ترویج فرهنگ ایثاروشهادت این شهرستان گفت:عظمت واقتداروسربلندی نظام اسلامی ایران مرهون خون شهیدان والامقام می باشد که در راه دفاع از مرزوبوم این کشور از هیچ چیز فرو گذارنکردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار،,

وی به آزادسازی موصل به تاثیرراهبردها وحمایت‌های ایران دراین پیروزی اشاره کرد وافزود : امیدواریم جامعه جهانی به درجه‌ای از آگاهی برسد که شاهد حذف تروریسم در سطح دنیا باشیم.

,

فرماندار اظهارکرد:ملت ایران هزینه های زیادی پرداخت نموده است قریب به۱۷هزار شهید ترور که انسانهای بزرگ و فرهیخته بودند به شهادت رسیدند.

,

کریمی در ادامه با اشاره به روز عفاف وحجاب گفت : ادارات باید در قالب کارگاه تخصصی به مقوله عفاف وحجاب بپردازند تا با افزایش مهارت های زندگی وبلاخص سبک زندگی اسلامی را درسطح جامعه شاهد باشیم.

,

وی خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه یکی از دستورکارها بحث عفاف و حجاب هست یادهمه بزرگانمان بالاخص حضرت آیت الله خالصی وهمه علما،معلمین ومتنفزین شهرستان که قدمی برای شهرستان برداشته که از لحاظ عفاف و حجاب در شهرستان جایگاه مطلوبی داریم را گرامی می‌داریم.

,

فرماندار سرایان بیان داشت : درسال ۹۵ جایگاه اول در بحث سرکشی از خانواده‌های شهدا شهرستان سرایان در استان خراسان جنوبی داشته است که جادارد از همه ادارات که وقت می‌گذارند تشکر کنیم در حوزه عفاف وحجاب وصیانت از حقوق شهروندی نیازمند به برنامه ریزی هستیم هدف گذاری کنیم وظایف هر دستگاه تبیین شود و یک برنامه جامع  رابا توجه به اهداف داشته باشیم .

,

کریمی همچنین درحوزه یادواره شهدااظهارداشت: مهمترین رسالت برگزاری یادواره های شهداء بصیرت افزایی است و حضور خانوادهای شهدا در مراسمات باید پررنگ تر داشته باشیم. نگاه و تاکید جناب استاندارهم بر این است که از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران به  نحوی برنامه ریزی گردد که همه جامعه هدف و مد نظر قرار گیرد و تاکید ما بر این است که یادواره‌های  شهدا دربخش‌ها و کلیه روستاها سطح شهرستان به صورت فصلی و ماهیانه انجام شود ما برای  تعالی ،نیازمند به حفاظت وصیانت از فرهنگ غنی ایثار وشاهد هستیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه