اخبار داغ

امام جمعه طبس:

دوران رقابت انتخاباتی تمام شده و اکنون دوره ی رفاقت است/ نظام اسلامی، نظام شایسته سالاری است نه نظام حزب گرایی و قبیله بازی

دوران رقابت انتخاباتی تمام شده و اکنون دوره ی رفاقت است/ نظام اسلامی، نظام شایسته سالاری است نه نظام حزب گرایی و قبیله بازی
امام جمعه طبس گفت: در نظام اسلامی انتظار است که مدیران در هر سطحی که هستند دولت، استاندار و مدیر کل ها با آن ها برخورد متناسب داشته باشد و موجب دلسردی آن ها را فراهم نکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم ، امام جمعه طبس در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: در انتخابات ها مخصوصا انتخابات ریاست جمهوری،  کاندیداهای متعددی به صحنه می آیند و افرادی ازطرف شورای نگهبان که شخصیت های سیاسی و ارزشمندی هستند برای حضور در صحنه مورد تأیید قرار می گیرند که در میان این کاندیداها ، مردم به یک نفر بیشتر رای می دهند و وی انتخاب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 

,

وی اذعان کرد: درتبلیغات انتخابات طبعا بین طرفداران مقداری کدورت و اختلافاتی پیدا می شود.

,

 

,

 امام جمعه طبس ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری اخیر هم  زمانی که نتیجه اعلام شد؛ کاندیدای پیروز اعلام کرد که دوران رقابت تمام شده و اکنون دوره رفاقت است .

,

 

,

حجت الاسلام مهاجریان مقدم اضافه کرد: اگر بخواهد رقابت بین افراد در جامعه ادامه پیدا کند موجب تنش و اختلاف در هر جایی می شود که در آن جامعه پیشرفت متوقف و مسئولین و مردم نیز سرگرم همان اختلافات و بگو مگو های خودشان می شوند و مسائل اصلی جامعه ، نظام و کشور  فراموش می شود.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه اکنون پس از پایان انتخابات باید رفاقت جایگزین رقابت شود افزود: در گام اول باید این اقدام  از  رئیس جمهور گرفته تا طرفداران و مسئولین بلند پایه و میان پایه ی کشور آغاز شود و برای ایجاد رفاقت و دوری از رقابت باید در مرحله اول مسئولین پیش قدم باشند و این مسئله را رعایت کنند.

,

 

,

امام جمعه طبس بیان کرد: اما اکنون و پس از انتخابات ملاحظه می شود برخی از مسئولین به این موضوع توجهی ندارند و  بیشتر به همان مسئله رقابت می پردازند.

,

 

,

حجت الاسلام مهاجریان مقدم ادامه داد: متاسفانه اکنون شاهدیم که اگر مدیر یا مدیرانی در ادارات از کاندیدای منتخب حمایت نکردند با آن ها برخورد می شود و آن مسئول و مدیر مورد نکوهش قرارگرفته و جایگاهش در اداره تنزل می یابد و یا او را به جایی منتقل می کنند که مورد رضایت یا مطابق جایگاه مدیریتی او نیست.

,

 وی تصریح کرد: تغییرات در منصب های مختلف کار بسیار خطرناکی است و موجب می شود چرخ پیشرفت هر منطقه یا هر شهرستان دچار مشکلاتی شود.

,

 

,

امام جمعه طبس با اشاره به اینکه رئیس جمهور در دوران تبلیغات وعده های متعددی به مردم داد افزود: مردم منتظرند آن وعده ها هر چه زودتر عملی شود.

,

 

,

وی تاکید کرد: این وعده ها زمانی عملی می شود که رقابت ها برداشته شود و مدیران مخالف هم حالا چه در جهت تبلیغات رئیس جمهور بوده اند یا خیر، در هر صورت باید مورد احترام قرار گیرند.

,

 

,

امام جمعه طبس بیان کرد: مسئولین احساس نکنند که جایگاه آن ها مورد هجمه قرارخواهد گرفت که اگر چنین احساسی در مدیران چه در کشور و چه در استان و چه در شهرستان ها اتفاق بیفتد انگیزه کار، تلاش و فعالیت از آن ها گرفته خواهد شد.

,

 

,

وی  یادآور شد: نظام اسلامی نظام شایسته سالاری است، نظام حزب گرایی و نظام قبیله بازی نیست انتظار آن است که مدیران در هر سطحی که هستند باید دولت، استاندار و مدیر کل ها  با آن ها برخورد متناسب داشته باشند و موجبات دلسردی آن ها را فراهم نکنند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه