اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه نرجس (س):

برخی برای پست و مقام به جوانان وعده می دهند/ دولت روحانی هیچ توجهی به موضوع عفاف و حجاب ندارد

برخی برای پست و مقام به جوانان وعده می دهند/ دولت روحانی هیچ توجهی به موضوع عفاف و حجاب ندارد
مدیر حوزه علمیه حضرت نرجس (س) گفت: در دولت روحانی اصلا به حجاب و عفاف توجهی نشده و نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، فاطمه حجی پور، مدیر حوزه علمیه حضرت نرجس (س) بیرجند  صبح امروز در میزگرد "حجاب و عفاف" با قرائت سوره کوثر اظهار کرد: سوره کوثر نشان دهنده جایگاه عظیم زن است و این سوره در شان حضرت فاطمه زهرا (س) نازل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: برای اینکه بخواهیم هر کدام از زنان ما خیل کثیر باشند باید الگویی مانند حضرت زهرا (س) داشته باشند.

,

 

,

مدیر حوزه علمیه حضرت نرجس (س) بیان کرد: همه زنان دنیا از هر کیش و آئینی باید ویژگی های حضرت زهرا (س) را مطالعه و در زندگی خود نهادینه کنند.

,

 

,

حجی پور با اشاره به سند 2030 تصریح کرد: این سند با فرهنگ ایرانی اسلامی ما خیلی تناقض دارد و فرهنگ ما را زیر سوال برده است.

,

 

,

مدیر حوزه علمیه حضرت نرجس (س) گفت: ما خودمان این همه حرف برای زدن در دنیا داریم که علمای ما باید سند بنویسند و برای برطرف شدن بدبختی زنان حرف بزنند نه اینکه کشورهای غربی برای ما سند آن هم سندی که در فرهنگ و آموزش و پرورش فرزندان ما تاثیر دارد بنویسند.

,

 

,

وی ادامه داد: اینها همه به خاطر دوری از خدا و معنویت است که غربیها بر ما مسلط شده اند و اگر به ریشه همه اینها نگاه کنیم  می‌بینیم که ریشه همه این انحرافات در بی عفتی و بی حجابی است.

,

 

,

حجی پور خاطر نشان کرد: پوشش به تنهایی ملاک نیست و پوشش باید همراه با حجب و حیا و عفت باشد.

,

 

,

مدیر حوزه علمیه حضرت نرجس (س) عنوان کرد: خیلی کم افراد با حجابی هستند که بی عفت باشند و بی عفتی است که باعث ضربه زدن به جامعه می‌شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه وقتی ارزشها معکوس شود عوارض آن به شخص بر می‌گردد، افزود: حجاب داشتن با تحصیل و کار کردن و ... تناقض نداشته بلکه هر چه بیشتر آزادی زن را در پی خواهد داشت.

,

 

,

حجی پور اذعان کرد: کسی می‌تواند چادری باشد اما عفاف نداشته باشد؛ عفاف باید در رفتار رعایت شود زیرا شیطان خیلی آرام اشخاص را درگیر کرده و به خطا می‌برد.

,

 

,

مدیر حوزه علمیه حضرت نرجس (س) اذعان کرد: حجاب وعفاف لازم و ملزوم یکدیگرند و حجاب مقدمه ای برای عفاف است.

,

 

,

وی ادامه داد: عفاف و پاکدامنی سلامت روانی و روحی زن و مرد  را در پی خواهد داشت وغفاف در اولویت است چون باعث حفظ بنیان خانواده ودر کنارش جامعه خواهد شد.

,

 

,

حجی پور خاطر نشان کرد: اسلام حد و مرز بین محرم و نامحرم را مشخص کرده و اگر دستور العمل های اسلام را رعایت کنیم دچار خسران نخواهیم شد.ما امسال 250 طلبه خواهر پذیرش داشته ایم که امیدواریم با کمک این افراد بتوانیم در زمینه ترویج هر چه بیشتر حجاب و عفاف قدمی برداریم.

,

 

,

مدیر حوزه علمیه حضرت نرجس (س) اظهار کرد: متاسفانه  در دولت به موضوع عفاف و حجاب توجهی که باید باشد نمی‌شود و در کشور ما از زمان دولت  خاتمی خیلی وضعیت حجاب خراب شده است، در دولت احمدی نژاد وضعیت بهتر بود اما مجدد در دولت روحانی وضعیت نابسامان شد و توجهی به اهمیت حجاب در جامعه نمی‌شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه برخی افراد برای رسیدن به پست و مقام و رای آوردن به جوانان وعده و وعید داده و با شعارجوانان را به طرف خود جذب می‌کنند، گفت: آن قدر که برای پست گرفتن تلاش می‌کنند به مسئله حجاب و عفاف جوانان در جامعه توجه نمی‌کنند و اصلا دراین زمینه دغدغه ای ندارند.

,

 

,

حجی پور تاکید کرد: دراین دولت اصلا به حجاب و عفاف توجهی نشده و نمی‌شود.

,

 

,

مدیر حوزه علمیه حضرت نرجس (س) از عدم حضور نماینده ای از استانداری دراین جلسه بر خلاف اینکه دعوت شده بودند گلایه کرد و افزود: عدم حضورنماینده استانداری خودش دلیلی برای بی توجهی دولت به حجاب و عفاف است هر چند که حضورشان تاثیر زیادی دراین جلسه نداشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه