اخبار داغ

امام جمعه شهرستان سرپلذهاب :

احیای امر به معروف و نهی از منکر از ضروریات مهم جامعه است / لزوم برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت جامعه

احیای امر به معروف و نهی از منکر از ضروریات مهم جامعه است / لزوم برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت جامعه
امام جمعه شهرستان سرپلذهاب با تاکید بر لزوم برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت جامعه گفت: احیای امر به معروف و نهی ازمنکراز ضروریات مهم جامعه است که خانواده ها نقش مهمی در این رابطه دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، ضمن محکومیت حادثه حمله فرد ضارب به روحانی «آمر به معروف» در متروی تهران اظهار داشت: یکی از وظایف آمران به معروف و ناهیان از منکر بیدار کردن انسان هایی است که در خواب جهالت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازی دراز,

 

,

وی با تاکید بر اینکه مردم امروز موظف هستند که فریضه مهم «امر به معروف و نهی از منکر» را با «تذکر لسانی» احیاء کنند، گفت: درگام نخست،‌ رسانه ها،‌ روحانیون و خانواده در فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکربصورت «تذکر لسانی» نقشی موثردارند  و حائز اهمیت هستند و باید به این مهم بیش از پیش توجه شود.

,

 

,

امام جمعه شهرستان با تاکید براینکه با ضاربان آمران به معروف و ناهیان از منکر برخورد جدی شود،گفت: قاطعیت در برخورد با عوامل مخل جامعه و ضربه زنندگان به آمران به معروف و ناهیان از منکر موجب می‌شود از تکرار این عمل جلوگیری شود و برای دیگران که قصد اخلال در جامعه را دارند درس عبرتی برجای بماند.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفرجمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه