اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی خبرداد

اجرای طرح هادی در 477 روستای خراسان جنوبی

اجرای طرح هادی در 477 روستای خراسان جنوبی
مدیرکل بنیاد مسکن استان خراسان جنوبی گفت: تاکنون در 477 روستای بالای 20 خانوار استان طرح هادی با اعتباری بیش از 75 میلیارد تومان اجرا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر آسمانی‌مقدم ، مدیرکل بنیاد مسکن استان خراسان جنوبی ، در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: در حال حاضردر خراسان جنوبی  904 روستای بالای 20 خانوار وجود دارد  که از این تعداد روستا اجرای طرح هادی در 898  روستا امکان پذیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, , خاورستان،, خاورستان،,

 

,

وی افزود: برای 898 روستای بالای 20 خانوار استان اعتباری بیش از نه میلیارد و 596 میلیون تومان لازم است.

,

 

,

مدیرکل بنیاد مسکن استان خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون در 477 روستای استان، طرح هادی  با اعتباری بیش از 75 میلیارد و 880 میلیون تومان اجرا شده است.

,

 

,

آسمانی مقدم گفت: اجرای طرح هادی شامل: آسفالت، جدول گذاری، سنگ فرش و خیابان سازی است که در اکثر روستاها انجام شده یا در حال انجام است.

,

 

,

وی اظهار کرد: اعتبارات بنیاد مسکن استان در سال 95 ،  12 میلیارد و 308 میلیون تومان بوده است که حدود 40 درصد آن تخصیص یافته است.

,

 

,

مدیرکل بنیاد مسکن استان خراسان جنوبی با توجه به این که در بحث قیر رایگان، یکی دیگر از مؤلفه های دیگراز بند 18، تبصره ی یک قانون بودجه ی سال 95 سهم قیر به بنیاد مسکن اختصاص پیدا کرد.

,

 

,

آسمانی مقدم با بیان این که بنیاد مسکن در سال 95 توانست سه هزار و 350 تن قیر رایگان، اعتبار بگیرد افزود: با اختصاص این میزان قیر رایگان، حدود 38 روستا از  آسفالت برخوردار شدند و سطحی معادل بیش از 155 هزار متر مربع سفالت شد.

,

 

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه