اخبار داغ

سرعت قابل توجه خواهرزاده معاون استاندار برای طی کردن پله های مسئولیتی در قاین

سرعت قابل توجه خواهرزاده معاون استاندار برای طی کردن پله های مسئولیتی در قاین
خواهرزاده حسینی معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی اکنون به فکر معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری قاین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، از زمان رئیس جمهور شدن حسن روحانی تغییرات سیاسی زیادی در سطح کشور و استان خراسان جنوبی انجام شد اما این تغییرات سیاسی پس از انتصاب سید علی‌اکبر پرویزی به عنوان استاندار خراسان جنوبی در سال 1395 به اوج خود رسید به طوری‌که شاهد عزل پیامکی و بولدوزری فرمانداران بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، از زمان رئیس جمهور شدن حسن روحانی تغییرات سیاسی زیادی در سطح کشور و استان خراسان جنوبی انجام شد اما این تغییرات سیاسی پس از انتصاب سید علی‌اکبر پرویزی به عنوان استاندار خراسان جنوبی در سال 1395 به اوج خود رسید به طوری‌که شاهد عزل پیامکی و بولدوزری فرمانداران بودیم.,

 

,

اکنون نیز جابه‌جای دیگری در فرمانداری قاین درحال انجام است.  شنیده ها حاکی از این است که در این جابه‌جایی و انتصاب جدید، حیدری که تا قبل از این  مسئول اداره نوسازی مدارس قاین بوده به عنوان معاون جدید برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار قاین منصوب می‌شود و علی امینی از مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری قاین کنار گذاشته می‌شود.

,  شنیده ها حاکی از این است که , در این جابه‌جایی و انتصاب جدید، , حیدری, که تا قبل از این  مسئول اداره نوسازی مدارس قاین بوده به عنوان معاون جدید برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار قاین منصوب می‌شود و علی امینی از مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری قاین کنار گذاشته می‌شود.,

 

,

 

,

حیدری

, حیدری,

 

,

اگر چنین خبری صحت داشته باشد که گویا زمینه های چنین انتصابی در حال آماده سازی می باشد ، چند نکته جالب و قابل تأمل وجود دارد : 

,

حیدری، خواهرزاده محمد حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی است. حیدری، داماد اصغر کاری از نیروهای شاخص اصلاح‌طلب قاین است. همچنین، پدرخانم حیدری، حسین امینی است که از نیروهای  شاخص اصلاح‌طلبان در قاین و در استان خراسان رضوی محسوب می شود . حسین امینی رئیس ستاد روحانی در استان خراسان رضوی در سال  96  بوده است  . 

, حیدری، خواهرزاده محمد حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی است. , حیدری، داماد اصغر کاری از نیروهای شاخص اصلاح‌طلب قاین است. , همچنین، پدرخانم حیدری، حسین امینی است که از نیروهای  شاخص اصلاح‌طلبان در قاین و در استان خراسان رضوی محسوب می شود . حسین امینی رئیس ستاد روحانی در استان خراسان رضوی در سال  96  بوده است  . ,

این رابطه های خویشاوندی متعدد در بین اصلاح طلبان و مسئولان باعث شده که یک مرتبه حیدری پله های ترقی مسئولیتی از فرش تا عرش بپیماید و به عنوان معاون فرماندار معرفی گردد . 

,

 

,

اما مهم‌ترین نکته در این انتصاب خویشاوندی , ماموریت حیدری از آموزش و پروش به وزارت کشور است .

,

 پرویزی در ابتدای تصدی مسئولیت استانداری خراسان جنوبی و در زمانی که عزل‌های پیامکی و بولدوزری فرمانداران شهرستان‌های خراسان جنوبی را انجام می‌داد، علت عزل‌ها را مأموربودن افراد از ادارات دیگر در وزارت کشور بیان و اعلام کرده بود فردی از جای دیگر در وزارت کشور مأمور نشود . اما گویا قانون آقای استاندار برای نیروهایی بوده که اصلاح طلبان دل خوشی از آنان نداشته اند اما برای نورچشمی اصلاح طلبان و خواهرزاده حسینی معاون استاندار  مشکلی ندارد نیروی وزارت آموزش و پرورشی به وزارت کشور منتقل شده و یک مرتبه معاون فرماندار شود . 

,  مشکلی ندارد,  نیروی وزارت آموزش و پرورشی به وزارت کشور منتقل شده و یک مرتبه معاون فرماندار شود . ,

 

,

در صورت انتصاب چنین فردی ,  باردیگر شاهد تناقض‌گویی‌های پی‌درپی مسئولان دولت روحانی ازجمله پرویزی استاندار خراسان جنوبی هستیم.

,

با چنین نشانه هایی کاملا مشخص است که گویا برای مسئولیت های انتصابی جدید استان در سطح استانداری و فرمانداری ها ملاک شایسته سالاری و خدمت به مردم فقط در حد حرف مانده و اولین ملاک روابط خویشاوندی با مسئولان و اصلاح طلب بودن است . امتیازی که بر هر گونه خدمت دیگری می چربد .  

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه