اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با معاون وزیر ارشاد:

لزوم برنامه ریزی برای پرورش ده میلیون حافظ قرآن در کشور

لزوم برنامه ریزی برای پرورش ده میلیون حافظ قرآن در کشور
حجت الاسلام علی آل هاشم در دیدار با معاون توسعه منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به مطالبه رهبر انقلاب مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ قرآن کریم در کشور گفت: از نهادهای فرهنگی قرآنی استان در خواست می شود برای عمل به این مطالبه مقام معظم رهبری و اقدام و برنامه ریزی صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ائل،حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با کاراندیش، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به مطالبه رهبر انقلاب مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ قرآن کریم در کشور گفت: از نهادهای فرهنگی قرآنی استان در خواست می شود برای عمل به این مطالبه مقام معظم رهبری و اقدام و برنامه ریزی صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ائل،,

وی ادامه داد: باید در جهت تربیت سهمیه آذربایجان شرقی از این ده میلیون حافظ قرآن تلاش شود تا این حافظان در استان پرورش یابند.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد:دستگاهها و نهادهای فرهنگی موازی کاری دارند که باید از آن اجتناب کرد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: سرانه مطالعه در کشور و آذربایجان شرقی پایین است که باید برای این موضوع چاره ای اندیشید.

وی در ادامه بر اهمیت فضای مجازی و تاثیرات آن پرداخته و خاطر نشان کرد: باید مدیریت و ساماندهی فضای مجازی صورت گیرد و  از فعالان زبده این عرصه حمایت شود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم همچنین از  نبود آمارهای صحیح و میدانی در حوزه فرهنگ انتقاد کرده و خواستار پرداخت جدی به این موضوع شد.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه