اخبار داغ

رئیس دامپزشکی بوئین زهرا:

آلایش دامی بسته بندی، روانه بازار شد

آلایش دامی بسته بندی، روانه بازار شد
رئیس دامپزشکی بوئین زهر ا بیان کرد: براساس برنامه زمان بندی شده و هماهنگی‌های بعمل آمده، آلایشات دام سبک شامل جگر، ریه­‌ها، قلب و کلیه­‌های گوسفند و بز از روز شنبه 24 تیرماه بسته بندی و روانه بازار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بوئین امروز؛نشان گذاری و بسته بندی گوشت و آلایشات دامی یکی از مهمترین اهداف دامپزشکی استان قزوین است که با توجه به پیگیری‌های انجام شده بسته بندی لاشه اجرایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوئین امروز,


در مورد آلایش دامی، به دلیل برخی مشکلات تاکنون اجرایی نشده بود که به همت مدیریت کشتارگاه دام بوئین زهرا و پیگیری‌های اداره کل دامپزشکی استان، زیرساخت‌های بسته بندی و نشان گذاری آماده شده و محصولات مذکور بصورت بسته بندی شده به بازار عرضه شد. 

دکتر مهدی مهرزاده رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعیبوئین امروزگفت: از مزایای استفاده از بسته بندی بجای فله فروشی، درج مشخصات فرآورده، شامل تاریخ تولید و انقضاء و محل تولید محصول است که مانع تضییع حق مصرف کنندگان و تقلب برخی افراد سودجو خواهد بود. 

وی اذعان کرد: براساس برنامه زمان بندی شده و هماهنگی‌های بعمل آمده، آلایشات دام سبک شامل جگر، ریه­‌ها، قلب و کلیه­‌های گوسفند و بز از روز شنبه 24 تیرماه بسته بندی و روانه بازار شد.

این مسئول اضافه کرد: در فاز بعدی، بسته بندی سایر آلایشات مانند جگر گاوی، گوشت کله و شکمبه و کله و پاچه نیز انجام خواهد شد و امیدواریم بزودی شاهد عرضه گوشت بسته بندی شده نیز باشیم. 

دکتر مهرزاده در مورد مدت زمان مصرف آلایش دامی گفت: همشهریان توجه داشته باشند که کلیه آلایشات خوراکی بسته بندی شده و غیر آن تنها 48 ساعت بعد از تاریخ ترخیص اجازه مصرف دارند و در صورت خرید نیز بلافاصله باید مورد مصرف قرار گیرد و از نگهداری بیش از زمان توصیه شده در یخچال منازل باید جدا خودداری شود.
انتهای پیام/

,
,
,
, بوئین امروز,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه