اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

نسبت به تحریم‌ها، عهد شکنی ها و نقض برجام قانون و مصوبه وجود دارد

نسبت به تحریم‌ها، عهد شکنی ها و نقض برجام قانون و مصوبه وجود دارد
سیدحسین نقوی حسینی گفت: در قانون نسبت به تحریم‌ها، عهدشکنی‌ها و نقض برجام قانون و مصوبه وجود دارد و هیئت نظارت بر اجرای برجام مسئولیت تصمیم‌گیری تمام دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با قرچک آنلاین اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت ترامپ آمریکا از برجام عبور کردند و بر اجرایی برجام کوتاهی می‌کنند.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

وی گفت: آمریکایی‌ها با اعمال تحریم‌های غیرهسته‌ای با این توجیه این که تحریم‌ها ارتباطی به برجام ندارد، به دنبال تحریم‌هایی بیشتر از دوران قبل از برجام هستند.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برجام توافقی بین‌المللی و الزام‌آور است و اگر طرفین به تعهدات عمل نکنند اقدامات متفاوت در متن برجام قید شده است.

,

وی با اشاره به نقض روح برجام، بیان کرد: توافق برجام گفتمان بین جمهوری اسلامی ایران و 1+5 بر مبنای دوری از هرگونه تهدید و تحریم است و نقض آن عواقب جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

,

نماینده پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان هشت شرط مقام معظم رهبری برای پذیرفتن برجام، تصریح کرد: غربی‌ها حق ندارند بعد از برجام به هیچ بهانه‌ای تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کنند و چنین مصوبه‌ سنای آمریکا در تضاد با شرایط مورد تاکید رهبری است و دولت باید در چارچوب برجام نسبت به نقض آن اقدامات لازم را انجام دهد.

,

وی گفت: ما در مقابل کسانی که عهد شکن هستند، قانون اقدام متقابل و متناسب تصویب کردیم و به دولت هم ابلاغ شده است و دولت احتیاج به مصوبه و قانون ندارد و باید آن را اجرا کند.

,

نقوی افزود: در قانون نسبت به تحریم ها، عهد شکنی ها و نقض برجام  قانون و مصوبه وجود دارد و هیئت نظارت بر اجرای برجام مسئولیت تصمیم گیری تمام دارد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه