اخبار داغ

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

پروژه بزرگ تولید خودروی برقی در زنجان اجرا می‌شود/ فعالیت واحدهای بزرگ نساجی در استان زنجان

پروژه بزرگ تولید خودروی برقی در زنجان اجرا می‌شود/ فعالیت واحدهای بزرگ نساجی در استان زنجان
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اجرای پروژه بزرگ تولید ماشین برقی در استان زنجان گفت: در حال حاضر اجرا این پروژه در استان زنجان در حال انجام و پیگیری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا  سجاد نباتچیان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های موفق آریا درخشان و سیمان خمسه به پروژه خودروی برقی در استان اشاره کرد و گفت: از این طرح باید با نام ابرپروژه یاد کرد که وزیر صنعت و معدن مشوق آن بوده و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز وقت بسیاری صرف آن کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا ,

نباتچیان با بیان اینکه این طرح نیازمند حمایت دولتی، تعرفه‌ای و یارانه‌ای است، ابراز کرد: خانه صنعت بیشتر تمرکز خود را صرف این طرح می‌کند.

,

وی با تاکید بر تلاش بر صنعتی شدن استان ابراز کرد: با احترام به پروژه‌های 20کارگری  این پروژه‌ها سبب صنعتی شدن استان نمی‌شود و پروژه‌های بزرگ در استان‌های صنعتی شناخته شده سبب صنعتی شدن آن‌ها شده است.

,

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: خانه صنعت و معدن در کنار سازمان صنعت و معدن وظایف غیرحاکمیتی در رابطه با واگذاری برخی امور به بخش خصوصی را بر عهده دارد.

,

وی اخذ موافقت‌های اصولی برای سرمایه‌گذاری و تعقیب و صیانت از سرمایه‌گذار را از وظایف این ارگان برشمرد و گفت:  تعامل بین بخش تولید و دولت از مهمترین وظایف خانه صنعت، معدن و تجارت است.

,

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در مورد برنامه این ارگان در سال 96 بیان کرد: خانه صنعت عمده وقت خود را صرف جذب سرمایه‌گذار غیراستانی می‌کند و تمام تلاش آن جلوگیری از دلسرد شدن و از دست رفتن سرمایه‌گذار است.

,

وی در مورد صنعت نساجی استان عنوان گرد: صنعت نساجی زنجان بسیار جوان و مدرن است و به دلیل ویژگی خاص آب و هوای زنجان راه‌اندازی این صنعت در استان به سرمایه‌گذاری کمتری نیاز دارد.

,

نباتچیان با اشاره به شکننده بودن صنعت نساجی در کشور بر حمایت از این صنعت در استان تاکید کرده و گفت: واحد‌های جدید نساجی که در استان راه‌اندازی شده‌اند بسیار مدرن هستند و اگر با همین سرعتی که آغاز به کار کرده‌اند ادامه دهند پیشرفت بسیاری از استان‌های نامدار در این صنعت خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه