اخبار داغ

انتقادات تند و شدید درودگر علیه عابدینی

انتقادات تند و شدید درودگر علیه عابدینی
مدیرعامل سابق باشگاه ملوان انزلی گفت:‌ نمی‌دانم عابدینی در چه شرایطی و در چه حالت روحی علیه فوتبال حرف زده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق درودگر در مورد صحبت‌ها و انتقادات تند عابدینی در یکی دو روز اخیر علیه فوتبال و فدراسیون گفت: ابتدا باید بگویم آقای عابدینی خودش در یکی از روزنامه‌ها بعد از 18 سال اعتراف کرد که زمانی که همزمان مدیرعامل پرسپولیس و رئیس فدراسیون فوتبال بود با لابی کردن باعث قهرمانی تیم پرسپولیس شد آن زمان تیم بهمن 12 امتیاز از حریف جلوتر بود. وقتی یک مدیر عامل و رئیس فدراسیون فوتبال بعد از سال‌ها خودش اعتراف می‌کند که با روش غیرقانونی تیمی را قهرمان کرده این یک تخلف اخلاقی در فوتبال است و باید در کمیته اخلاق به آن رسیدگی شود البته پرسپولیس نیازی به قهرمانی با لابی نداشت و همین امسال هم با قدرت قهرمان شد.

وی افزود: خودم من آن زمان در بهمن بودم فیروز کریمی را به تیم ملی بردند و اتفاقاتی رخ داد که در نهایت پرسپولیس قهرمان شد. اکنون هم برایم جای تعجب است که امیر عابدینی چنین صحبت‌هایی را علیه فدراسیون فوتبال بعد از اخراج می‌کند چرا قبل از بر کناری این مطالب را نگفتید ؟. این صحبت‌ها به نظر من به هیچ عنوان برای دفاع از منافع فوتبال نیست بلکه ناشی از کینه عمیقی است که ایشان از کسی دارد. اگر فدراسیون فوتبال این همه بد بود چرا او در این فدراسیون مسئولیت پذیرفت.

درودگر گفت:‌در زمان انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال عابدینی هم با آجرلو هم با تاج و هم با عزیزی خادم می‌نشست و به هر سه نفر تلویحا می‌گفت که به شما برای رئیس شدن در فدراسیون فوتبال کمک می‌کنم ‌

وی با اشاره به دفاع عابدینی از کفاشیان در مجمع عمومی چند سال پیش گفت: او با روش خودش باعث شد که علی کفاشیان همچنان رئیس فدراسیون فوتبال بماند این کار او به خاطر دفاع از منافع فوتبال نبود. بنابه دلایلی نمی‌خواهم بگویم چرا او از کفاشیان دفاع کرد.

درودگر افزود: اکنون هم عابدینی از اسدی و عزیزی خادم نام می‌برد و اسم آنها را می‌آورد در حالی که آنها خودشان می‌توانند صحبت‌هایشان را مطرح کنند. ایشان اگر مدافع منافع فوتبال هستند بهتر بود اعتراض می‌کردند به تخفیفی عمده و کلان به شرکتی که طرف قرارداد سازمان لیگ بود، و می فرمودند به جای پول از آنها املاک قبول نمی‌ کنیم سازمان لیگ کار قشنگی کرده که این املاک را نپذیرفته است منافع فوتبال را با این عمل تأمین می‌شود . آقای عابدینی عزیز چرا قبل از برکناری‌اش علیه فدراسیون فوتبال صحبت نکرد و چرا در این فدراسیون که این همه از آن بد می‌گوید مسئولیت قبول کرد ای‌کاش ایشان این صحبت‌ها را رودررو انجام می‌داد و نمی‌دانم در چه حالت فکری این صحبت‌ها را بیان کرده و چه شرایطی داشته که به یکباره این‌مطللب را بیان کرده است.

مدیرعامل سابق باشگاه ملوان انزلی تصریح کرد: او زمانی که رئیس فدراسیون فوتبال بود کامپیوترهایی برای فدراسیون خرید اما بعد از رفتنش از فدراسیون این کامپیوترها را با خود برد اگر این کامپیوترها برای فدراسیون خریداری شده بود چرا آنها را برد.

درودگر با اشاره به سوابق عابدینی گفت: او زمانی نامزد وزارت در این کشور بوده اما باید قبول کند که نتوانسته از وجاهت خود برای کمک به فوتبال استفاده کند و فوتبال و خودش را بیشتر بالا بکشد. عابدینی برای فوتبال و تیم‌های مختلف زحمت کشیده اما از او خواهش می‌کنم اجازه بدهد آرامش در فوتبال حاکم باشد و فوتبال راه رشد و پیشرفت خود را طی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه