اخبار داغ

دبیر هیئت والیبال خلیل آباد خبر داد:

نبود مربیان و داوران مجرب از مشکلات والیبال شهرستان‌ها / والیبال خلیل آباد نیازمند حمایت فنی و سخت افزاری است

نبود مربیان و داوران مجرب از مشکلات والیبال شهرستان‌ها / والیبال خلیل آباد نیازمند حمایت فنی و سخت افزاری است
دبیر هیئت والیبال خلیل آباد با بیان اینکه حمایت از شهرستان‌ها در زمینه والیبال لازم و ضروری است، گفت: والیبال خلیل آباد نیاز به حمایت فنی و سخت افزاری هیئت استان دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عادل حیدریان در گفت و گو با یار خراسانی در خصوص وضعیت والیبال خلیل آباد اظهار کرد: بعد از جام رمضان، والیبال در شهرستان خلیل آباد حرکتی رو به رشدی را آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی با بیان اینکه والیبال در خلیل آباد ریشه دار است، خاطرنشان کرد: سال های متمادی است که والیبال به عنوان یکی از پرطرفدارترین رشته های ورزشی در شهرستان خلیل آباد محسوب می شود.

,

 

,

دبیر هیئت والیبال خلیل آباد با تاکید بر اینکه سطح والیبال در خلیل آباد نمی تواند از لیگ استان خراسان رضوی به دور باشد، تصریح کرد: در دیداری که با رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی صورت گرفت بر حمایت فنی و سخت افزاری از شهرستان ها تاکید شد.

,

 

,

وی با بیان اینکه حمایت از شهرستان ها در زمینه والیبال لازم و ضروری است، بیان کرد: با توجه به اینکه والیبال شهرستان دستخوش تغییر و تحول شده است انتظارات از آن بیشتر از گذشته شده است.

,

 

,

حیدریان با اشاره به اینکه والیبال خلیل آباد نیاز به حمایت فنی و سخت افزاری هیئت استان دارد، عنوان کرد: با توجه به اینکه از امکانات روز والیبال فاصله زیادی داریم؛ اما تمام تلاش مسئولین هیئت خلیل آباد بر این است که با مشکلات ساخته و با برنامه ریزی حرکت کنند‌.

,

 

,

وی یکی از مشکلات والیبال شهرستان ها را نبود مربیان و داوران مجرب دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت هیئت و برگزاری کلاسهای آموزشی و ارتقاء مربیان و داوران بتوانیم برنامه های استان را پیاده کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه