اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

افزایش تحریم‌ها مغایر با "متن و روح برجام" است/ دولت ‌ملزم به "پاسخ متقابل" به عهدشکنی آمریکا شد

افزایش تحریم‌ها مغایر با "متن و روح برجام" است/ دولت ‌ملزم به "پاسخ متقابل" به عهدشکنی آمریکا شد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اقدامات متقابل ایران نسبت به مصوبه ضدایرانی آمریکا میان قوای سه‌گانه توافق شده و دولت طبق قانون ملزم به پاسخ متناسب با عهدشکنی آمریکاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تسنیم، سید‌حسین نقوی‌حسینی‌ با بیان اینکه برجام هیچ سودی برای کشور نداشت، اظهار داشت: برجام هیچ‌گونه نتیجه‌ مفیدی جز اینکه آمریکایی‌ها می‌خواستند با نقض برجام ریشه ایران را بزنند، برای کشور نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: خود آمریکایی‌ها در مطبوعاتشان بارها گفته‌اند که ما ایران را با 6 برجام گرفتن انرژی هسته‌ای، گسترش فساد در سطوح جامعه، از بین بردن روحیه انقلابی مردم، از بین بردن روحیه مقاومت در مسئولان، محدود‌کردن سامانه موشکی ایران و بی‌تفاوتی نسبت به مسلمانان جهان به‌ویژه مسئله فلسطین زمین‌گیر می‌کنیم.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به افزایش تحریم‌های ضدایرانی بیان کرد: اعمال این تحریم‌ها صددرصد مغایر با متن و روح برجام بوده و نشان‌دهنده اقدامات یک طرفه آمریکا در عرصه بین‌المللی و ضد حقوق بشری است.

,

نقوی حسینی ادامه داد: آمریکایی‌ها با تجهیز گروهک‌هایی مانند القاعده و داعش به‌دنبال توسعه جنگ‌های نیابتی در منطقه هستند، و اخیراً هم با ایجاد اختلاف بین کشورهای عربی منطقه درصدد ایجاد ناتوی عربی برآمده‌اند، که برای این هدف نیز هزینه‌های سنگینی بر مردم خود تحمیل کرده‌اند.

,

وی تأکید کرد: اقدامات متقابل جمهوری اسلامی ایران با مصوبه ضدایرانی آمریکا میان قوای سه‌گانه برقرار شده و مصوبه‌های آن به دولت ابلاغ شده که دولت را طبق قانون ملزم به پاسخ متقابل و متناسب با عهدشکنی آمریکا می‌کند.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: از مقطعی که آمریکایی‌ها این مصوبه را اجرایی کنند، ما نیز می‌توانیم اقدام عملی کنیم و هر جایی که آمریکایی‌ها روی منافع ما دست بگذارند، حرکت ویژه‌ای انجام می‌شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه