اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس:

دستگیری فریدون، برابری همه در برابر قانون را نشان می‌دهد/ مردم نسبت به اجرای قانون باید مدعی باشند

دستگیری فریدون، برابری همه در برابر قانون را نشان می‌دهد/ مردم نسبت به اجرای قانون باید مدعی باشند
حجت‌الاسلام حسن نوروزی گفت: دستگیری حسین فریدون مطابق با وظایف قوه قضائیه و اصل برابری همه در برابر قانون بوده‌است و مردم باید نسبت به این موضوع مدعی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن نوروزی در گفتگو با صبح توس؛ با بیان اینکه دستگیری حسین فریدون وظیفه قوه قضائیه است، عنوان‌کرد: وظیفه قوه قضائیه این نیست که فقط بزهکاران را بگیرید، بلکه وظیفه‌ این قوه برخورد با افرادی است که خلاف قانون عمل کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی با اشاره به اینکه چنانچه هرکس حتی من مرتکب خطا شوم قوه قضائیه باید اقدام به محاکمه کند، ادامه داد: همه مردم در برابر قانون یکسان هستند و دستگیری حسین فریدون مطابق با وظایف قوه قضائیه و اصل برابری همه در برابر قانون بوده‌است و مردم باید نسبت به این موضوع مدعی باشند.

,

 

,

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: نخبگان و رسانه‌ها به عنوان زبان گویای ملت باید دربرابر این موضوع رسالت خود را ایفا و تلاش کنند قوه قضائیه وظایف خود را به خوبی اجرا کنند.

,

 

,

حجت الاسلام نوروزی در پاسخ به این سوال که آیا قوه قضائیه کمی دیر به این موضوع رسیدگی نکرده‌است؟، اظهارکرد: من در این مورد اطلاع دقیقی ندارم و نمی‌توانم اظهار نظری داشته باشم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه