اخبار داغ

اختلافات اصلاحات و اعتدال بالا گرفت؛

فشار طیفِ صفدر حسینی برای بیرون کردن طیب‌نیا از وزارت اقتصاد!/ خبری که از کانال "خبرآنلاین" حذف شد!

فشار طیفِ صفدر حسینی برای بیرون کردن طیب‌نیا از وزارت اقتصاد!/ خبری که از کانال "خبرآنلاین" حذف شد!
با نزدیک تر شدن به زمان شروع به کار دولت دوازدهم اختلافات بین طیف های مختلفی از اصلاحات و اعتدال بالا گرفته و این روزها به عرصه رسانه های وابسته به این جریانات نیز کشیده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  ندای ارومیه، با نزدیک شدن به انتخاب اعضای کابینه دوازدهم، فشارها برای تاثیرگذاری در تعیین وزرای اقتصادی به خصوص وزیر اقتصاد به اوج خود رسیده است. در این میان دو طیف با دو هدف کاملا متفاوت بیشترین نقش را در این فشارها ایفا می‌کنند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ارومیه,

طیف اول که علاقه خاصی به ابقای علی طیب‌نیا برای وزارت امور اقتصادی و دارایی دارند شامل رسانه‌هایی از قبیل اقتصاد آنلاین، انتخاب و کانال تلگرامی ایران تایمز و... هستند و سعی کرده‌اند تا با بزرگنمایی اقدامات مثبت وی، عملکرد او را بسیار بیشتر از آنچه که بوده نمایش دهند.

,

طیف دوم هم علاقه‌مندند تا گزینه مدنظر سید صفدر حسینی مدیر نجومی بگیر و سابق صندوق توسعه ملی وزیر اقتصاد شود که گفته می‌شود این گزینه سید کامل تقوی‌نژاد رئیس فعلی سازمان امور مالیاتی است. رسانه این طیف هم خبرآنلاین وابسته به حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد است که سعی‌ می‌کند با اخبار خود زمینه برکناری طیب‌نیا از وزارت اقتصاد را فراهم کند.

,

خبرآنلاین امروز در ادامه اخباری که در راستای تخریب وزیر اقتصاد منتشر می‌کند، با بازنشر مصاحبه چند ماه قبل طیب‌نیا به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی اعلام کرد که وزیر اقتصاد خسته شده و قصد دارد، در دولت آینده این وزارتخانه را ترک کند که «نود اقتصادی» نیز این خبر را صبح امروز به نقل از خبرآنلاین منتشر کرد. شنیده‌ها حاکیست خبر مذکور بعد از فشار دفتر وزیر اقتصاد به مدیرمسئول خبرآنلاین برای انتشار خبر چند ماه پیش، از روی کانال این رسانه حذف شد!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه