اخبار داغ

با حضور مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی انجام شد:

بهره برداری از 7 طرح خدماتی در شهرستان قاینات+تصاویر

بهره برداری از 7 طرح خدماتی در شهرستان قاینات+تصاویر
با حضور مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی 7 پروژه خدماتی به مناسبت هفته بهزیستی در شهرستان قاینات به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، با حضور عرب نژادمدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ،7پروژه  خدماتی در شهرستان قاینات به بهره برداری رسید که ازاین تعداد  3طرح خدماتی شامل موسسه آوای مهر ،موسسه خیریه توانبخشی شمیم باران،گلخانه صیفی جات در شهر خضری به بهر برداری رسید .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

به گفته مسئول موسسه خیریه توانبخشی شمیم باران 390معلول از خضری دشت بیاض،اسلام آباد وکرغند تحت پوشش این موسسه قراردارند.

,

گلخانه صیفی جات شرکت تعاونی فراگیرملی مهرجویان نیمبلوک نیز با اعتباری بالغ بر120میلیون تومان از محل وام دریافتی از صندوق مهر،اعتبارات صندوق توسعه ملی،بانک کشاورزی وآورده 140نفراز اعضاء شرکت امروز رسما به بهره برداری رسید.

,

دراین پروژه 6نفربه صورت مستقیم وغیر مستقیم مشغول به فعالیت هستند.

,

عرب نژاد همچنین از موسسه درحال ساخت حضرت  زینب(س)که با 185متر زیربنا وبا کمک  خیرین در حال ساخت است بازدید کرد.

,

 

,

, ,

تا کنون 190میلیون تومان برای زمین وساخت این موسسه خیریه به همت خیرین هزینه شده است.

,

در شهر قاین نیز 4پروژه شامل موسسه خیریه احسان آسمانی قاین،مرکز مشاوره عمومی وسلامت جنسی رهیافت،موسسه فرزانگان افضل قاین،موسسه توانبخشی ترنم ویژه کودکان ناشنوا افتتاح شد.

,

موسسه خیریه احسان آسمانی محل نگهداری کودکان بی سرپرست وبد سرپرست است که ظرفیت نگهداری20کودک را دارد ودر حال حاضر نیز 6کودک 6تا12سال در این مرکز نگهداری می شود .

,

به گفته بسکابادی رئیس بهزیستی قاین 7مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست وبد سرپرست در شهرستان قاینات فعالیت دارند که حدود70کودک دراین مراکز نگهداری می شوند.

,

این موسسه خیریه نیز یک موسسه مردمی است که تجهیزات این موسسه توسط خیرین اهدا شده است.

,

عرب نژاد مدیرکل بهزیستی استان نیز در مراسم افتتاح این پروژه گفت:21مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست وبد سرپرست در سطح استان داریم که از این تعداد7مرکز درشهرستان قاین به کودکان خدمات ارائه می دهند.

,

, ,

موسسه ترنم اولین موسسه خدماتی در بخش خصوصی ویژه کودکان ناشنوا وکم شنوا در شهرستان قاینات است که به صورت کاملا رایگان به این کودکان خدمت ارائه می کند.

,

موسسه فرزانگان افضل قاین با هدف خدمات رسانی فرهنگی،رفاهی،واجتماعی به سالمندان شهرستان با اعتباری بالغ بر 17میلیون تومان تجهیز وراه اندازی شد.

,

به گفته مسئول بهزیستی شهرستان قاینات در مجموع بیش از260میلیون تومان برای پروژه های خدماتی در شهرستان قاینات هزینه شده است که آورده این پروژه ها از محل اعتبارات بخش خصوصی بوده  است.

,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه