اخبار داغ

سهم روستای امیرآباد سرچشمه قاین از کیفیت صدا وسیما به روایت تصویر

سهم روستای امیرآباد سرچشمه قاین از کیفیت صدا وسیما به روایت تصویر
اهالی روستای امیرآباد سرچشمه قاین با ارسال تصاویری از وضعیت نابسامان صدا وسیما در این روستاخواستار پیگیری مسئولین استانی وشهرستانی جهت رفع این مشکل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، مطلب و تصاویر زیر توسط یکی از اهالی روستای امیرآباد سرچشمه قاین ارسال شده است وخواستار پیگیری مسئولین استانی وشهرستانی در جهت برخورداری از صدا وسیما در این روستا هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

روستای امیرآباد سرچشمه در بخش مرکزی قاینات از یک ایستگاه آنالوگ تلوزیون برخوردار است که چهار شبکه تلوزیونی یک، دو، سه و استانی را پوشش میدهد.

,

در بسیاری از مواقع این شبکه ها با مشکلاتی مواجه هستند. برای مثال همین لحظه تنها شبکه یک بخوبی فعال است. شبکه دو از کیفیت رنگ و تصویر مطلوبی برخوردار نیست. شبکه سه همواره دارای نویز و برفک است. شبکه استانی با عدم همخوانی صدا و تصویر رو برو است.

,

ظاهرا این ایستگاه با مشکل جدی روبرو شده است و هر از گاهی تکنسین های سازمان برای رفع مشکل اعزام میشوند اما بعد از زمان کوتاهی دوباره مشکلات بر میگردد.

,

با توجه به سرمایه گذاری انجام شده برای نصب دکل، مشکلات پیش آمده عملا آن را بلا استفاده نموده و به منزله یک هزینه از دست رفته تلقی میشود.

,

از مسئولین محترم خواهش میشود نسبت به بررسی جدی این مشکل اقدام نمایند.

,

یک پیشنهاد مناسب این است که با توجه عدم برخورداری روستاهای همجوار از شبکه دیجیتال، ایستگاه فعلی را به نوع دیجیتال ارتقا دهند و یا نسبت به نصب آن در مکان مناسبی جهت پوشش این روستا و روستاهای همجواراقدام تا این مشکل را برای همیشه رفع کنند.

,

امیرآباد سرچشمه از روستاهای عشایری وآخرین روستای بخش مرکزی شهرستان قاینات است که از شمال شرق با خراسان رضوی واز جنوب شرق با شهرستان زیرکوه هم مرزاست .

,

این روستا در85کیلومتری شهر قاین قراردارد ودارای 70خانوار است.

,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه