اخبار داغ

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

شورای نگهبان ضامن حفظ اسلامیت نظام است

شورای نگهبان ضامن حفظ اسلامیت نظام است
خدابخشی در ارتباط با اهمیت شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان یک نهاد مهم در نظام جمهوری اسلامی است که مصوبات مجلس شورای اسلامی با تایید این دستگاه تصویب می‌شود که پس از ابلاغ لازم الاجرا می‌باشد، این نهاد ضامن حفظ اسلامیت نظام جمهوری اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از تهران نیوز، محمد خدابخشی ، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم الیگودرز در مجلس به‌مناسبت سال روز تاسیس شورای نگهبان در گفت‌وگو با تهران نیوز ، در ارتباط با اهمیت شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبان یک نهاد مهم در نظام جمهوری اسلامی است که مصوبات مجلس شورای اسلامی با تایید این دستگاه  تصویب می‌شود که پس از ابلاغ لازم الاجرا می‌باشد، این نهاد ضامن حفظ اسلامیت نظام جمهوری اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی به موضع گیری‌های علیه شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: موضع‌گیری که بر علیه شورای نگهبان گرفته می‌شود این‌گونه نیست که شورای نگهبان حقی را تضعیف کرده باشد، بیشتر مواضع سیاسی و جناحی است این در حالی است که وظیفه شورای نگهبان صیانت از حق و حقوق مردم است.

,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: در تمام نظام‌های سیاسی دنیا شرایط و ضوابطی وجود دارد که بر اساس آن مسائل را مورد بررسی قرار می‌دهند به عنوان مثال بررسی صلاحیت افرادی که برای مسندهای مختلف انتخاب می‌شوند در حوزه وظایف شورای نگهبان است.

,

وی با تاکید بر این‌که انتقاد از شورای نگهبان به نفع نظام نیست، تصریح کرد: در تمام دنیا شرایط و ضوابطی وجود دارد که بر اساس آن تصمیم‌گیری صورت می‌گیرد در ایران هم این ضوابظ وجود دارد اما برخی از افراد موضع گیری‌ها علیه شورای نگهبان دارند و این به این معنی نیست که شورای نگهبان کارش را خوب انجام نداده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه