اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

دانش آموزان، روحیه ایمانی و اعتقادی را در خود تقویت کنند/ طرح هجرت۳، مقدمه ای برای انجام کارهای بزرگ است

دانش آموزان، روحیه ایمانی و اعتقادی را در خود تقویت کنند/ طرح هجرت۳، مقدمه ای برای انجام کارهای بزرگ است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: شاید این کارهایی که در طرح هجرت انجام می شود، کار کوچکی به نظر برسند ولی قدم های اولیه و مقدمه ای برای اقدامات بزرگ هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در مراسم افتتاحیه اردوهای طرح هجرت۳ بسیج دانش آموزی و سازندگی با اشاره به اهداف اردوهای جهادی، اظهار کرد: تقویت روحیه خودباوری، اقدامات جمعی و گروهی،  غنی سازی اوقات فراغت از جمله اهداف این اجرای این طرح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: شاید این کارهایی که در طرح هجرت انجام می شود، کار کوچکی به نظر برسند ولی قدم های اولیه و مقدمه ای برای اقدامات بزرگ هستند.

,

وی به ابعاد فرهنگی اردوهای طرح هجرت اشاره کرد و گفت: ما در ۳۸ سال گذشته به این رسیده ایم که در هر عرصه ای به توفیق یافته ایم، پایه و اساس آن ایمان بوده است و ایمان مهم ترین شاخصه در عرصه های مختلف بوده و در اردوهای طرح هجرت نیز در عین حالی که به دنبال مرمت و بهسازی مدارس هستیم، باید به دنبال کار فرهنگی، ایمانی و اعتقادی بود.

,

مولودی تصریح کرد: ما همواره به دنبال تحقق آرمان ها و اعتقادات ایمانی خود بوده و هستیم و همین امر نیز یکی از دلایل عصبانیت دشمنان از ماست.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه استکبار نمی تواند در یک انسان ایمانی تاثیر داشته باشد، اظهار کرد: ایمان یعنی تبعیت از رهبری، نترسیدن، خودباوری و استقلال و ایمان سبب تقویت داشته ها می شود و انسان قوی آن است که اول از همه ایمان قوی داشته باشد.

,

وی با تاکید بر اینکه ایمان نسخه اول هر چیزی است نه مرعوب شدن و نگاه به بیرون داشتن، افزود: در هر عرصه ای به توانمندی های خود تکیه کرده و باور داشته باشیم، موفق می شویم و این را در دوران دفاع مقدس نیز نشان دادیم.

,

مولودی با اشاره به اینکه ما بارها نشان داده ایم که به هیچ کشوری وابسته نیستیم و کشور قدرتمندی هستیم، گفت: ما باید در هر عرصه ای اعم از علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی توانمندی های خود را تقویت کنیم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید ادامه دهنده راه شهدا باشند، اظهار کرد: دانش آموزان باید فکر و اندیشه ایمانی و اعتقادی را در خود تقویت کنند و عرصه اردوهای جهادی یکی از این زمینه هاست که سبب تقویت روحیه ایمانی و اعتقادی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه