اخبار داغ

آیت‌الله شاه آبادی در بیمارستان بستری شد

آیت‌الله شاه آبادی در بیمارستان بستری شد
عارف و سالک الی الله آیت الله حاج آقا روح الله شاه آبادی فرزند آیت الله العظمی حاج شیخ محمد علی شاه آبادی و از شاگردان خاص امام خمینی اکنون به علت بیماری حاد کلیوی در بیمارستان بستری شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابناک، ایشان که در سلوک الی الله از نوادر روزگار هستند سالهای متمادی در حوزه های علمیه تهران، قم و نجف اشرف در محضر آیات عظام  بروجردی، سیداحمد خوانساری، سیدمحمدتقی خوانساری، علامه طباطبایی، آیت الله خویی، حجت و اراکی «رحمت الله علیهم» زانوی شاگردی بر زمین زد و سالهایی بلند نیز به تربیت طلاب علوم دینی همت گمارد و علاوه بر تدریس فقه و تفسیر شاگردان را به سیر الی الله و بهره مندی از مقام ولایت کبری رهنمون می گشتند و از برکت انفاس والایش بسیاری از مومنین متنعم می گشتند، به گونه ای که قریب به چهار دهه قائم الیل و صائم النهار بودند.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معظم له در جریان نهضت اسلامی همواره همراه امام خمینی بودند و پیشینه مبارزات ایشان به قبل از سال ۴۲ و سعی بلیغ در زمینه سازی حضور امام خمینی در عراق منتهی می گردد.  

,
ایشان پس از اخراج از عراق توسط رژیم بعث و بازگشت به ایران در قم مستقر شده و به تربیت طلاب در حوزه علمیه قم همت گماردند و تا کنون نیز برکت دعاهایشان بسیاری از مومنان متنعم نموده است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه