اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی در دستور کار هیئت دولت قرار گیرد/ وزاری دولت دوازدهم باید توانمندی و درایت علمی داشته باشند

مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی در دستور کار هیئت دولت قرار گیرد/ وزاری دولت دوازدهم باید توانمندی و درایت علمی داشته باشند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز بحث مبارزه با فساد اداری و اقتصادی برای مردم نگران کننده است و باید در دستور کارهیئت دولت قرار گیرد تا بتواند به خواسته های مردم جواب مثبت دهد و باعث رشد و آبادانی کشور شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی الله نانواکناری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان با اشاره به یکسری اختلافات بین احزاب سیاسی اظهار داشت : طبیعی است که یکسری چانه زنی ها و اختلافات بین احزاب سیاسی جامعه وجود داشته باشد ولی بحث این که اصلاح طلبان باعث رای گرفتن آقای روحانی در انتخابات شده اند ادعای درستی نمی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

وی گفت : نگاه مردم برای شرکت در انتخابات سیاسی نبود و تنها دلیل رای مردم داشتن برخی مطالبات بوده است .

,

نانواکناری با بیان اینکه نباید گروه ها، سازمان ها و تشکیلات گروهی این گونه مطالباتی داشته باشند، خاطرنشان کرد: نگاه آن ها تنها باید این باشد که در مسیر خدمت قدم بردارند و در کابینه خود از وزرایی استفاده کنند که از توانمندی لازم برخوردار باشند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی افزود: وزرای دولت دوازدهم نباید مباحث سیاسی را دنبال کنند و باید تنها خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

,

نانواکناری ادامه داد: توصیه من به همه دوستان این است که با دست کشیدن از جناح بندی های سیاسی در مسیر منافع ملی و اقتدار نظام قدم بردارند و انسانی شایسته را برای تصدی امور انتخاب کنند، مطمئنا مجلس هم در خدمت دولت و در جهت تحقق این خواسته قدم بر می دارد.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی در رابطه با ویژگی ها وزرای دولت دوازدهم گفت: وزرای دولت دوازدهم باید از انرژی لازم برخوردار باشند تا بتوانند در خدمت به مردم موفق باشند، همچنین درایت علمی و تجربه کاری نیز از دیگر مسائلی هستند که وزرای دولت باید در دستور کار خود داشته باشند.

,

وی بیان کرد: رئیس جمهور باید به این موضوعات بیشتر توجه نماید و مطمئنا دولتی از کارآمدی لازم برخوردار است که بتواند جوابگوی نیاز مردم باشد.

,

نانواکناری بیکاری و اشتغال را از جمله موضوعاتی دانست که برای جامعه ما نگران کننده می باشند و افزود: امروز بحث مبارزه با فساد اداری و اقتصادی برای مردم نگران کننده است و باید در دستور کارهیئت دولت قرار گیرد تا بتواند به خواسته های مردم جواب مثبت دهد و باعث رشد و آبادانی کشور شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه