اخبار داغ

رئیس کمیته امداد کشور:

جذب ۵۲۰ هزار حامی در ماه مبارک رمضان/افزایش مستمری به جای یارانه به حساب مددجویان پرداخت می شود

جذب ۵۲۰ هزار حامی در ماه مبارک رمضان/افزایش مستمری به جای یارانه به حساب مددجویان پرداخت می شود
رئیس کمیته امداد گفت: ۵۲۰ هزار حامی در ماه مبارک رمضان سال جاری جذب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس پرویز فتاح صبح امروز در جمع مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه کرامت اظها کرد : این برادران و خواهران فخر ما ایرانیان هستند و ما هم به پیرو آن امام و خواهر ارجمندش در پی گره‌گشایی از کار مردم و به خصوص محرومان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, پرویز فتاح صبح امروز در جمع مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه کرامت اظها کرد : این برادران و خواهران فخر ما ایرانیان هستند و ما هم به پیرو آن امام و خواهر ارجمندش در پی گره‌گشایی از کار مردم و به خصوص محرومان هستیم.,

رئیس کمیته امداد در ادامه با بیان این که همه ما سر سفره امام و انقلاب قرار داریم افزود :باید حامی محرومان و مستضعفانی باشیم که امام همواره نسبت به خدمت به آنها سفارش می‌کردند.

,

وی در ادامه با بیان اینکه در امداد کهگیلویه و بویراحمد به بسیاری از خواسته‌ها رسیده‌ایم اظهار کرد: اعدادی که به این استان کمک شده بسیار بالاست که به عدالت بسیار نزدیک است.

,

وی با بیان اینکه برنامه پنج ساله تنظیم کردیم و برنامه امسال هم روشن است افزود: دولت و مجلس کاری کردند که باید از آنها تشکر کنیم و کاری که مجلس کرد در برنامه شش ساله بی‌نظیر است.

,

رئیس کمیته امداد گفت :دولت هم با همه مشکلاتی که داشته برنامه افزایش مستمری را اجرا کرده که از این به بعد به حساب مستمری به جای یارانه ریخته خواهد شد.

,

فتاح خاطرنشان کرد: از این جهت خیال ما راحت شده و در گزارش‌هایی که داده شده به کمبود بودجه هیچ اشاره‌ای نمی‌شود زیرا خیالمان از این جهت راحت است.

,

وی با بیان این که منحنی درامدهای مردمی بالاست افزود: در ماه مبارک رمضان برنامه خوبی داشتیم و فراخوان کردیم تعداد زیادی جذب شده است و ۵۲۰ هزار حامی حامی جدید گرفته‌ایم.

,

فتاح در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی با تسهیلات کمیته امداد برطرف شده گفت: در گذشته برای جهیزیه سقف داشتیم اما اکنون سقفی برای تسهیلات جهیزیه نداریم.

,

وی با بیان اینکه به هیچ وجه نباید صف وام ضروری داشته باشیم، افزود: با راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه تنها یک ربع طول می‌کشد تا وام ضروری مددجویان را به آنها بدهیم.

,

رئیس کمیته امداد  برای ضمانت تسهیلات چاره اندیشسیه د از این پس از مستمری آنها برای مستمری ضمانت ها استفاده خوتاهیم کرد.

,


فتاح با بیان اینکه حقوق همه کارمندان را به این صندوق واریز می کنیم، وام های بدون سود به مددجویان ارائه خواهیم کرد و برای اینکه هزینه ها زیاد نشود تنها 31 شعبه قرض الحسته امداد در مراکز استان ها راه اندازی کردیم و بقیه کشور به صورت الکترونیکی انجام می شود.

,
,

وی ادامه داد: در زمینه وام اشتغال مصوبه ای داشتیم که هزار میلیارد تومان وام داده شود که یک هزار و 100 میلیارد تومان جذب شد که این نشان دهند هماری بانک ها است.

,


رئیس کمیته امداد کشور تصریح کرد: با بیان اینکه امسال وام اشتغال سه هزار میلیارد تومان شده، افزود: عدد سال گذشته 1400 میلیارد توماتی بود که امسال دوهزار و 100 میلیارد تومان از طرف دولت و هزار میلیارد و هزار میلیارد خودمان به این کار اختصاص دادیم.

,
,


وی با بیان اینکه در استان ها نباید وام به یر از کار اشتغال داده شود، گفت: متاسفانه در برخی مناطق وام اشتغال را به کارهای غیر اشتغال اختصاص دهند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه