اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان:

انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور، میراث ماندگار شهدای دانش آموز است

انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور، میراث ماندگار شهدای دانش آموز است
نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور، میراث ماندگار شهدای دانش آموز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید قاسم حوائجی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی امروز در گردهمایی سالانه و مراسم تحلیف مسئولان انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی در مشهد گفت: اردوی آموزشی- تشکیلاتی دانش آموزان انجمن‌های اسلامی استان با عنوان «طلایه داران فردا» از یکشنبه گذشته با حضور 400 دانش آموز از 16 شهرستان در مشهد آغاز شده و تا روز جمعه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی  برگزاری این دوره‌ها را فرصتی برای چشیدن چند روزه طعم یک انجمن اسلامی مطلوب در همه ابعاد از جمله معرفت و آگاهی، نشاط و آمادگی جسمانی دانست و اضافه کرد: مشابه دو سه سال اخیر امسال نیز این اردو مزین به نام یکی از شهدای شاخص دانش آموز یعنی شهید «سیدجواد سیدی»، موسس انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان قوچان است که به دست ضد انقلاب در دهه 60 به شهادت رسید.

,

 

,

در ادامه این مراسم پیام حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان قرائت شده که در این پیام امده است: انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور میراث ماندگار شهدای دانش آموز است.

,

 

,

وی این دانش آموزان را به خودسازی فکری و معنوی، تلاش جهادی در مسیر تحصیل علم و دانش، کوشش در فهم معارف انقلاب اسلامی، خدمت صادقانه به والدین و خانواده، مساعدت به معلمان و مربیان در مدرسه توصیه کرد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان همچنین در ادامه پیام خود اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان را به مطالعه عمیق در رهنمودهای امام راحل(ره) و رهبر حکیم انقلاب و وصایای درس آموز شهیدان، نظم و انضباط تشکیلاتی، مجاهدت مومنانه در خدمت به محرومان و مستضعفان و گسترش حلقه یاران و همراهان انقلاب از میان همکلاسیها و دوستان سفارش کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه