اخبار داغ

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) خبر داد:

جشن بزرگ روز دختر در کبودراهنگ برگزار شد

جشن بزرگ روز دختر در کبودراهنگ برگزار شد
فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) گفت:جشن روز دختر همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) امروز در سالن اجتماعات سینما جوان کبودراهنگ با حضور 500نفری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیده سمیه جعفری فرمانده حوزه  خواهران حضرت زهرا (س) شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با خبرنگار کورنگ ،اظهارداشت:به مناسبت روز دختر و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س)مراسم جشنی با حضور 500 نفری کودکان و نوجوانان دختر این شهرستان امروز در سالن سینما جوان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

وی با اشاره به اهداف برگزاری این برنامه افزود:این برنامه به همت حوزه مقاومت حضرت زهرا(س)و با هدف حفظ و ارزش به جایگاه والای دختران در دین اسلام برگزار شد.

,

جعفری با اشاره به تشریح برنامه های این جشن افزود:جشن روز دختر برای اولین بار در سطح این شهرستان با استقبال  پرشور و حضور هزار نفری کودکان و نوجوانان دختر و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری و مسابقات مختلف در حین اجرای برنامه  برگزار شد.
فرمانده حوزه خواهران حضرت زهرا(س)  تصریح کرد:برای اجرا و مدیریت این جشن بزرگ، گروهی هنری از قسمت فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) دعوت و به اجرای برنامه پرداختند.

,
,

وی در پایان در خصوص بخش های مختلف این برنامه خاطر نشان کرد:برگزاری مراحل مختلف مسابقه مذهبی در قالب برنامه عمو روحانی  و طرح سوالات مختلف و اهدای جوایز ارزنده به شرکت کنندگان از بخش های متنوع این برنامه بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه