اخبار داغ

رییس اتحادیه مشاوران املاک اسفراین تشریح کرد:

حال و هوای اجاره نشینی تا قصه شکایت موجران از مستاجران

حال و هوای اجاره نشینی تا قصه شکایت موجران از مستاجران
رییس اتحادیه مشاوران املاک اسفراین با اشاره به اجاره بهای سنگین مسکن گفت: رکود در بازار و توقف ساخت و ساز مسکن موجب گرانی اجاره بهای مسکن شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سپهرآیین، رییس اتحادیه مشاوران املاک اسفراین با اشاره به اجاره بهای سنگین مسکن گفت: رکود در بازار و توقف ساخت و ساز مسکن موجب گرانی اجاره بهای مسکن شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , سپهرآیین,

«ابراهیم بزازان» با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما افزود: هیچ مرجع رسمی تعیین کننده بهای اجاره مسکن وجود ندارد، لذا بازار و صاحبان مسکن شرایط را به گونه ای وجود آورده اند که اجاره بهای مسکن در بالاترین سطح ممکن و شرایط نامساعد برای اجاره نشینان و خانه به دوشان تثبیت شده است.

,

وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر شاهد افزایش آهن آلات و هزینه های ساخت و ساز مسکن شده ایم، تصریح کرد: بدون شک در آینده نزدیک شوک دیگری به بهای اجاره مسکن با رویکرد صعودی وارد خواهد شد.

,

رییس اتحادیه مشاوران املاک اسفراین با اشاره به اینکه اجاره بهای سنگین پرداخت اجاره را برای اجاره نشینان و خانه بدوشان با میانگین درآمدی متوسط به پایین بسیار سخت کرده است، تصریح کرد: این شرایط به گونه ای شده است که شکایت موجران از مستاجران افزایش یافته است که این خود هم جای نگرانی دارد.

,

وی با تاکید بر اینکه نا به سامانی گرانی اجاره بهای مسکن جز با تعادل در بازار ساخت و ساز ممکن نخواهد بود، اشاره کرد: گاه صاحبان مسکن حتی بیش از 2 برابر ارزش واقعی مسکن خود اقدام به قیمت گذاری ملک برای اجاره نشینی می کنند که اصلا با سطح درآمدی طبقه ضعیف پرداخت این میزان اجاره ممکن نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه