اخبار داغ

خبر خوش اداره بنیاد مسکن سروستان به متقاضیان صدور سند املاک

خبر خوش اداره بنیاد مسکن سروستان به متقاضیان صدور سند املاک
رئیس بنیاد مسکن سروستان گفت: براساس تفاهم نامه این بنیاد و سازمان ثبت اسناد کشور، کلیه افراد مالک زمین در سطح شهرستان سروستان می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده در این اداره نسبت به تهیه اسناد املاک خویش اقدام نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا منعم، رئیس بنیاد مسکن سروستان در گفتگو با سروستان ما با اشاره به انعقاد قرار داد همکاری سازمان متبوع خویش با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جهت کمک به تسریع سند دار شدن زمین های فاقد سند در سطح روستا و شهر های زیر بیست هزار نفر جمعیت گفت: براساس تفاهم نامه این بنیاد و سازمان ثبت اسناد کشور، کلیه افراد مالک زمین در سطح شهرستان سروستان می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده در این اداره نسبت به تهیه اسناد املاک خویش اقدام نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سروستان ما,

, ,

وی در ادامه این مطلب افزود: قطعا صدور سند براساس قانون تحت اختیار اداره ثبت اسناد خواهد بود و همکاری ما با آن اداره منحصرا تهیه مدارک لازم و تشکیل پرونده و پیگیری فنی خواهد بود که این کار باعث تسریع در روند زمانی صدور سند می باشد.

,

غلامرضا منعم همچنین اظهار داشت: از جمله مزایای این طرح کاهش زمان دریافت سند مالکیت توسط متقاضی و انجام کمترین هزینه در این روند می باشد.

,

 رئیس اداره بنیاد مسکن سروستان در ادامه این گفتگو با اعلام اینکه تاکنون بیش از 70 پرونده  متقاضی دریافت سند در این اداره تشکیل و اسناد مالکیت افراد متقاضی صادر یا در حال صدور می باشد افزود: با همکاری بسیار خوب اداره ثبت اسناد و املاک سروستان و تلاش های واحد فنی مهندسی بنیاد مسکن سروستان روند مراجعه متقاضیان به این اداره افزایش یافته و امیدواریم بتوانیم گام کوچکی در جهت ایجاد رفاه مردم شریف این شهرستان برداریم.

,

وی در پایان این گفتگو تاکید کرد: بنیاد مسکن سروستان آماده تشکیل پرونده مالکین فاقد سند در طول ایام هفته می باشد و تلاش داریم ضمن دقت در انجام مراحل قانونی این طرح، زمان انتظار صدور سند را به کوتاهترین مدت برسانیم.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه