اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی رشتخوار خبر داد:

اعزام 40 دانش آموز مددجوی بهزیستی رشتخوار به مشهد

اعزام 40 دانش آموز مددجوی بهزیستی رشتخوار به مشهد
رئیس اداره بهزیستی شهرستان رشتخوار گفت: همزمان با ایام دهه کرامت و با کمک‌های خیرین بیش از 40 دانش‌آموز دختر و پسر در اردوی سه روزه به مشهد مقدس اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اکبرزاده، رئیس اداره بهزیستی شهرستان رشتخوار در گفتگو با چهل ماه نیوز؛ در رابطه با اعزام دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد در ایام دهه کرامت به حرم مطهر رضوی، گفت: همزمان با قرار گرفتن در ایام دهه کرامت و در راستای خدمت رسانی به دانش آموزان تحت پوشش این نهاد بیش از 40 دانش ‌آموز دختر و پسر در قالب اردوی سه روزه به مشهد مقدس اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,

 

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمام هزینه حضور دانش آموزان در حرم مطهر امام رضا(ع) توسط خیرین پرداخت شده است، افزود: این کاروان دانش‌آموزی در این اردوی سه روزه علاوه بر برنامه‌های زیارتی، فرهنگی و تفریحی از غذای متبرک حضرت نیز بهره‌مند شدند.

,

 

,

اکبرزاده در پایان ضمن تقدیر از خیران نیک اندیش و همیشه در صحنه جهت حمایت از دانش‌آموزان و خانواده های تحت پوشش این نهاد و  همچنین پیگیری فعال واحد امور فرهنگی اداره بهزیستی در این شهرستان گفت: دانش آموزان شرکت‌کننده در این اردو، از معلولین بهزیستی و فرزندان بی سرپرست (ایتام) تحت پوشش اداره بهزیستی رشتخوار بوده‌اند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه