اخبار داغ

فرمانده سپاه تربت حیدریه:

پیش برندگی معنای واقعی پاسداری از انقلاب اسلامی است

پیش برندگی معنای واقعی پاسداری از انقلاب اسلامی است
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: معنای واقعی پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی، پیش برندگی در انقلاب است تا در کنار ظرفیت های بوجود آمده و حضور مردم مسیر سعادت و تعالی نیز هموار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، فرضعلی گرایلی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندهان سپاه تربت حیدریه اظهار داشت: سپاه بعنوان حافظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه عرصه های مختلف کشور حضور دارد و هر جا که خطری را احساس کند تحت امر ولی فقیه جامعه با تمام قدرت به آن ورود پیدا خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی تکیه بر باورهای دینی را از مهمترین راههای حفظ انقلاب اسلامی دانست و افزود: استحکام دینی در جامعه اسلامی، امنیت فرهنگی و اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و نظامی را برای مردم به ارمغان می آورد.

,

 

,

گرایلی مدیریت در عرصه های کشور را مستلزم روحیه جهادی و مدیریت انقلابی عنوان کرد و بیان داشت: هر جا که این روحیه بر فعالیت های مختلف کشور حاکم بوده، موفقیت و پیشرفت حاصل شده و هر کجا امیدی به بیرون و بیگانگان داشتیم عقب ماندیم.

,

 

,

گرایلی گفت: معنای واقعی پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی پیش برندگی در انقلاب است تا در کنار ظرفیت های بوجود آمده و حضور مردم مسیر سعادت و تعالی نیز هموار شود.

,

 

,

فرمانده سابق سپاه تربت حیدریه در بخشی دیگر از سخنان خود به ارائه گزارش عملکرد از فعالیت هایبیش از چهار ساله خود اشاره کرد و افزود: در این مدت و در عرصه عمران و آبادانی با کمک خیرین و برخی نهادها 17 سالن ورزشی و 10 حوزه مقاومت بسیج شهری و روستایی در سطح شهرستان تربت حیدریه احداث و به بهره برداری رسید.

,

 

,

وی از برگزاری سالانه 20 اردوی جهادی در مناطق محروم، یادواره های شهدا، سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران بسیج و سپاه، تشکیل کارگروه اجتماعی بسیج در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، بعنوان بخشی از فعالیت های اجتماعی و فرهنگی دوران مسئولیت خود یاد کرد.

,

 

,

گرایلی همچنین از ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی سالانه به میزان 10 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای حدود 400 نفر بعنوان فعالیت در عرصه اقتصادی یاد کرد.

,

 

,

در این مراسم علی نیک یاد، فرمانده جدید ناحیه بسیج تربت حیدریه، ارتقاء روحیه انقلابی کارکنان و بسیجان، اجرای فرامین و مطالبات رهبری معظم انقلاب اسلامی و همچنین اقتصاد مقاومتی و ترویج سبک زندگی اسلامی را برنامه های شاخص خود در دروان مسئولیت برشمرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه