اخبار داغ

مردم لرستان در انتظار رای قطعی کمیته اخلاق؛

خیبر خرم آباد تیم ۶۲۰۰ شهید لرستانی/ حذف تیم های متخلف رأی به شرافت فوتبال پاک

خیبر خرم آباد تیم ۶۲۰۰ شهید لرستانی/ حذف تیم های متخلف رأی به شرافت فوتبال پاک
امیدواریم اعضای با درایت کمیته اخلاق فدراسیون با دادان رأی عادلانه سره را از ناسره جدا کرده تا در فوتبال پاک ایران ناپاک ها برای همیشه از مستطیل سبز دور کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک در حالی کمتر از یک هفته به شروع لیگ دسته اول فوتبال ایران باقی نمانده است کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال که چندی پیش با فراخواندن متخلفین بازی کاملا غیر طبیعی ومشکوک آلومینوم اراک وفجر سپاسی در هفته پایانی لیگ دسته اول که با بروز اتفاقات کاملا غیر فوتبالی و زیر سئوال بردن شرافت فوتبال پاک منجر به سقوط خیبر خرم اباد به لیگ دسته دوم فوتبال ایران شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

با توجه شواهد و قراین با بازیکنان و مربیان متخلف با توجه به مستندات و ادله موجود برخورد قاطع شود و مردم فوتبالدوست ایران و لرستان بی صبرانه منتظر اعلام رای قطعی این بازی ناسالم هستند.

,

 

,

و این رای با تایید کارشناسان زبده فوتبال ایران در مباحث حقوقی ،داوری که در یک پرونده قطور به تایید نهایی رسیده و مردم ولایتمدار و فوتبال دوست لرستان در انتظار اعلام نهایی رای  توسط کمیته محترم اخلاق فدراسیون فوتبال لحظه شماری می کنند و هرگونه تعلل در اعلام رای فوق می تواند تبعات دنیوی و اخروی زیادی برای فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق به همراه داشته باشد.  

,

 

,

در بازی آلومینوم اراک وفجر سپاسی شیراز برخی اتفاقات بسیار ناسالم وفاقد اخلاق که روح جوانمردی، صداقت و پاکی را از ورزش کاملا مردانه جذاب فوتبال توسط بازیکنان وکادر فنی دو تیم فجرشیراز و آلومینوم آراک به صورت محسوس وملموسی زیر سئوال بردکه البته این ناپاکی از نگاه تیزبین ناظران نامحسوس و کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال دور نمانده و هر کسی که فیلم این بازی را مشاهده کرده بر تبانی و ناپاکی در این بازی اذعان کرده و خواهان اشد مجازات برای خاطیان این دیدار شده اند.

,

 

,

البته امیدواریم اعضای با درایت کمیته اخلاق فدراسیون با دادان رأی عادلانه سره را از ناسره جدا کرده تا در فوتبال پاک ایران ناپاک ها برای همیشه از مستطیل سبز دور کنند وتحت تاثیر برخی از نام وتیم های خاص و عوامل غیر فوتبالی قرار نگرفته وبا دادن رای کاملا عادلانه به پاکی وصداقت فوتبال اصیل ایرانی برسیم.

,

 

,

آقایان کمیته اخلاق خیبر خرم آباد،تیمی مردمی و برخواسته و ریشه در مردم و بسیج بوده و مردم لرستان به خیبر عشق می ورزند و خیبر را مانند فرزند خود دوست دارند.  

,

 

,

شناسنامه فوتبال لرستان وغرب کشور که یکی از ده تیم پر طرفدار فوتبال ایران بوده و هواداران خونگرم لرستانی قلبشان به عشق خیبر می تپید پس با عدالت علی که در خیبر رخ داد با رأی عادلانه خود دل هواداران فوتبال لرستان را شاد تا ما و مردم فوتبالدوست ایران اسلامی به صداقت و جوانمردی شما در مبارزه با فساد وتبانی ایمان داشته و رای شرافتمندانه شما را ستایش کنیم.

,

 

,

دوستان کمیته اخلاق آیا می دانید خیبر یادگار سرداران شهید فوتبالیست ارزنده همچون سردار حسین هزاوه ،سردار رضا حسین بیگی و...که از دل هشت سال دفاع مقدس تاسیس  شده وبازیکنان اسبق این تیم  که مکتب انقلابی واسلامی خود را هیچگاه فراموش نکردند و با حضور در دو جبهه ورزش و جنگ در دفاع مقدس حماسه ها خلق کردند  پس بازی با تیمی بسیجی و انقلابی که شهدای زیادی را تحویل انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب کرده جفای بزرگی است که باید در محضر دنیوی واخروی پاسخگو باشید.

,

 

,

اکثر فوتبال دوستان وکارشناسان با نگاه حتی سطحی به فیلم بازی  ناپاک آلومینوم اراک و فجر سپاسی  درتمامی رسانه های نوشتاری و تصویری اظهار شرمساری کردند که اتفاقات غیر طبیعی بازیکنان دراین بازی فوتبال پاک را زیر سئوال برد و ما ازمقامات زیر صلاح خواهان برخورد قاطع و مبارزه با این اتفاقات غیر فوتبالی هستیم تا همه تیم ها بدانند که روح فوتبال و ورزش را با این حرکات زیر سوال نبرند.

,

 

,

در پایان برخی از ناپاکی ها و اقدام های غیر اخلاقی و تبانی که در بازی ناسالم آلومینوم اراک وفجر سپاسی در زیر آمده است. با اقداماتی بر خلاف اخلاق ورزشی و بازی جوانمردانه برعلیه تیم خود اقدام کرده‌اند.

,

 

,

در انجام وظایف قانونی و حرفه ای خود مسامحه و اهمال کرده‌اند به نحوی که با کم کاری در تیم خود، مسیر موفقیت تیم دیگری قدم برداشته‌اند. در حین انجام مسابقه به سود تیم حریف اقدام کرده و برای حریف موقعیت خلق کرده‌اند.

,

 

,

رفتارهای غیرعادی و غیر اخلاقی مانند دادن پنالتی مشکوک و هند عمدی و گرفتن اخطارهای متوالی و اخراج عمدی از بازی مستقیم که نتیجه دلخواه حریف را رقم زده است.

,

محمود داودی نژاد

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه