اخبار داغ

به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت برگزارشد:

برگزاری مراسم عصر شعر رضوی در کبودراهنگ

برگزاری مراسم عصر شعر رضوی در کبودراهنگ
به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت مراسم عصر شعر رضوی در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ، به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت عصر دیروز دهم مرداد ماه از ساعت 18به وقت محلی مراسم «عصر شعر رضوی» با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی،شاعران و فرهیختگان هنر در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

در ابتدای این مراسم ناصر قره باغی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ با تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا علیه السلام و با اشاره به  استعداد و پتانسیل بالای شاعران این شهرستان در عرصه شعر و ادبیات اظهار داشت:خوشبختانه سطح شعر در بین شعرای شهرستان ها در این سال ها پیشرفت قابل قبولی داشته است تا جایی که ما امروزه شاهد حضور درصد بالایی از شاعران  شهرستانی در جشنواره های ادبی کشور و کسب افتخار برای این استان هستیم.

,

وی با اشاره به میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام و برگزاری این برنامه ها افزود:این دهه فرصت بسیار مناسبی برای بیان عرض  ارادت به محضر امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه(س) به زبان زیبای شعر است.

,

قره باغی ضمن تقدیر از شاعران حاضر در این جلسه اضافه داشت:ارسال 150 اثر شعر به جشنواره دوبیتی های کشور و انتخاب شاعران شهرستان های کبودراهنگ،اسدآباد،فامنین،رزن و بهار به عنوان نفرات برتر در این جشنواره نشان از علاقه و تلاش شما شاعران در بیان عرض ارادت به ساحت آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام است.

,

در ادامه این جلسه دکتر محمد رهگشا رئیس شورای شهر کبودراهنگ با توجه به لزوم تکریم از مقام شاعران گفت:در آینده شورای شهر کبودراهنگ خلع ایجاد شده در خصوص تکریم از مقام شاعران را جبران و مساعدت های خود در جهت رفع مشکلات این عزیزان را افزایش خواهد داد.

,

یاد آور می شود در این محفل تعدادی از شاعران برگزیده جشنواره دوبیتی های کشوری آخرین اشعار و سروده های خود را در خصوص دهه کرامت قرائت کردند.

,

در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره دوبیتی با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه