اخبار داغ

فرماندار شهرستان کبودراهنگ:

۷۰ میلیارد تومان برای طرح های ناتمام کبودراهنگ نیاز است

۷۰ میلیارد تومان برای طرح های ناتمام کبودراهنگ نیاز است
فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت:بیش از 46طرح نیمه تمام در کبودراهنگ وجود دارد که این طرح ها با اعتباری 70میلیارد تومانی تکمیل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ،احسان قنبری فرماندار شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با خبر نگار کورنگ ، اظهارداشت:بیش از 46طرح نیمه تمام در حوزه های بهداشت و درمان،مکان های ورزشی،راه و شهرسازی،مجتمع های اداری و.. در کبودراهنگ وجود دارد که این طرح ها با اعتباری 70میلیارد تومانی تکمیل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

قنبری افزود:اعتبار سال جاری از هجده و نیم میلیارد تومان به 39میلیارد تومان افزایش داشته است.

,

وی اضافه کرد: بخش عظیمی از  طرح های نیمه تمام این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان می باشد که امیدواریم ان شاءالله به زودی با تخصیص اعتبار،ساخت و بهره برداری از 9خانه بهداشت،11مرکز جامع سلامت و هفت سوئیت اقامتی پزشکان به پایان برسد.

,

فرماندار کبودراهنگ با اشاره به مهم ترین طرح این شهرستان تصریح کرد:طرح چهاربانده کردن کبودراهنگ به قیدار از مهم ترین طرح های در دست اجرا در این شهرستان می باشد که عملیات اجرایی آن از سال 89 آغاز و تا به اکنون 67درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

,

وی خاطر نشان کرد:برای تکمیل طرح چهاربانده کردن کبودراهنگ به قیدار اعتباری بالغ بر 29میلیارد تومان نیاز می باشد.

,

احسان قنبری در پایان با اشاره به طرح نیاز مبرم بانوان به ورزش خاطر نشان کرد:مجتمع ورزشی بانوان کبودراهنگ با پیشرفت 75درصدی برای تکمیل تنها 1میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه