اخبار داغ

مسائل حوزه زنان باید دغدغه رییس جمهور باشد

مسائل حوزه زنان باید دغدغه رییس جمهور باشد
حوزه امور بانوان یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین حوزه‌هایی است که نگاه ویژه رئیس‌جمهور را برای رفع مشکلات آنان می‌طلبد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنان خبر؛ امور بانوان و خانواده اهمیت فراوانی دارد و بانوان به‌عنوان سکان‌دار خانواده نقش تأثیر گزاری در جامعه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر,

زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند که علاوه بر رسیدگی به امور خانواده، دارای فعالیت‌های اجتماعی هستند که بدیهی است با توجه به نقش کلیدی که در جامعه دارند، خواستار مطالبات خود باشند.

,

توجه به زنان و دختران و رفع اساسی مشکلات آنان نیاز جامعه است، اگرچه برخی از زنان در جامعه دارای شغل‌های مختلف هستند و گفته می‌شود که در اجتماع حضور دارند ولی آیا این شغل‌ها و پست‌هایی که به آنان داده می‌شود به نفع زنان است؟ باید بدانیم که متأسفانه به حضور زنان و دختران در جامعه نگاه ابزاری می‌شود که این مورد فاجعه‌ای دردناک است.

,

مسائل حوزه زنان باید دغدغه رئیس‌جمهور باشد همچنین بررسی و رفع مشکلات آنان نیز باید در اولویت ایشان قرار بگیرد.

,

چهار سال اول ریاست جمهوری دولت یازدهم با خوب و بدش به پایان رسید و تا 1400 با ایشان خواهیم بود، انتظارمان از آقای روحانی ادامه دادن خوبی‌ها و رفع کاستی‌ها و ضعف‌های پیدا و پنهان در همه حوزه‌ها بخصوص امور بانوان و خانواده است. آقای روحانی! می‌خواهیم مسائل بانوان در جامعه سبک شمرده نشود و از کنار آن به‌راحتی عبور نکنید.

,

متأسفانه شاهد گسترش مواردی همچون: آسیب‌های اجتماعی، زنان معتاد و کارتن‌خواب، مادران وزنان فراری، کودک‌آزاری، بی‌حجابی و بی‌عفتی، ترویج فرهنگ و پوشش غربی در بین زنان و دختران، افزایش آمار طلاق، ناهنجاری‌های فراوان اجتماعی در حوزه بانوان، مشکلات فرهنگی و... در سطح جامعه هستیم که نیازمند ارائه و عملی کردن راهکارهای اساسی است.

,

باوجود مشکلات متعددی که وجود دارد، نمی‌دانیم که به‌راستی جایگاه زن و خانواده در جامعه امروز ما کجاست؟

,

با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه زنان که می‌فرمایند: «در خانواده، همسر و مادر عضو اصلى است. زن در این مجموعه، جاى بسیار اساسى و رفیعى دارد. به همین خاطر، وقتى اصل خانواده -یعنى زن - متزلزل است، در آنجا هیچ‌چیزی در جاى خودش قرار ندارد.»

,

در نگاه رهبر معظم انقلاب زن دارای جایگاه مهمی است و باید فارغ از نگاه‌های فمینیستی و غرب‌زده در دولت دوازدهم به مطالبات زنان توجه بیشتری شود و رفع مشکلات آنان را در اولویت قرارداد.

,

زنان و دختران از رئیس‌جمهور خواستارند معاونت امور زنان و خانواده را طوری برگزینند که مدیریت صحیح در مورد آسیب‌های اجتماعی زنان و مشکلات آن‌ها داشته باشد.

,

مهدیه خسروی

,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه