اخبار داغ

یک نماینده زن مجلس مطرح کرد؛

رییس جمهور باید پاسخگوی مطالبات قشر زنان باشد/ نسل سوم ‌آماده برای به دست گرفتن مدیریت کلان

رییس جمهور باید پاسخگوی مطالبات قشر زنان باشد/ نسل سوم ‌آماده برای به دست گرفتن مدیریت کلان
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: با توجه به عدم معرفی وزیر زن در کابینه دولت دوازدهم رییس جمهور باید پاسخگوی مطالبات این قشر باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا ساعی در گفت‌وگو با آناج در خصوص اعضای معرفی شده کابینه دوازدهم دولت اظهار داشت: در مجلس جلساتی برای ارزیابی کاندیداها کابینه دولت جدید برگزار شده و با رییس‌جمهور نیز رایزنی‌هایی برای قرار دادن افراد تاثیر گذار در کابینه صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: فهرستی از افراد متخصص خطه‌ی آذربایجان شرقی را نیز به ریس جمهور پیشنهاد داده‌ایم، افرادی که علاوه بر توانمندی‌های موجود رزومه کاری خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند.

,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: مردم آذربایجان همواره در مقاطع حساس کشور نقش آفرینی موثری داشته‌اند و در این دوره از انتخابات نیز با مشارکت مطلوبی در صحنه حضور یافتند این امر یک مطالبه‌ی عمومی را به نمایش می‌گذارد و آن بهره بردن از نیروهای آذربایجانی در کابینه دولت است.

,

وی تصریح کرد: در کابینه دولت قبل آقایان نعمت‌زاده و چیت‌چیان حضور داشتند و عدم حضور نیروهای این استان خلاء برای دولت دوازدهم محسوب می‌گردد.

,

ساعی با اشاره به اینکه در این راستا گلایه‌های خود را به روحانی رسانده‌ایم، اذعان کرد: در لیست پیشنهادی ما از آذربایجان نیروهای متخصص و متعهدی حضور داشتند که امیدواریم از این افراد حتما در کابینه مورد استفاه قرار گیرند.

,

وی یادآور شد: گرایش دولت دوازدهم به سمت میانه‌روی بوده و ما در حال مطالعه رزومه کاری افراد پیشنهادی از سوی ریاست جمهوری هستیم و شاخصه‌هایی اعم از اعتدال‌گرایی، قانون مداری، تعهد، ولایتمداری، آرمان‌های انقلاب، قانون اساسی و ارزش‌هایی که شهدا، جانبازان و ایثارگران به خاطر آنها از جان گذشتند را در دستور کار خود قرار داده‌ایم تا انتخابی صحیح از بین این افراد پیشنهادی داشته باشیم.

,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو افزود: برنامه‌محور بودن از دیگر فاکتورهای اساسی در ارزیابی نفرات معرفی شده است، این که بدانیم این افراد چه افقی برای حوزه کاری خود در نظر گرفته‌اند.

,

ساعی با بیان اینکه آقای روحانی در زمان انتخابات استفاده از قشر جوان و زنان کار بلد را مطرح کردند، تصریح کرد: با توجه به عدم معرفی زن در کابینه دوازدهم، ریس جمهور باید پاسخگوی مطالبات این قشر باشد.

,

وی ادامه داد: بحث جوان‌گرایی خوب است اما زمانی که در کنار آن شایسته سالاری نیز به ‌صورت دوشادوش حرکت کند، یعنی استفاده از جوانان متعهد و متخصص نتیجه‌ی مطلوبی در پی خواهد داشت.

,

ساعی گفت: میانگین سنی اعضای کابینه جمهوری اسلامی ایران در تمامی دوره‌ها به‌مراتب بیشتر از سایر کشورها است، درصورتی‌که نسل سوم انقلاب آماده هستند تا با انتقال تجربه و فراهم‌سازی ظرفیت مدیریت‌های کلان را به دست بگیرند.

,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو ابراز داشت: اگر بتوانیم بستر استفاده از جوانان متعهد و شایسته را در کابینه پیاده سازیم مطمئناً در نسل‌های دیگر نیز شاهد این انتقال تجربه خواهیم بود.

,

وی در پایان افزود: رویکردها و نگاه‌ها در جامعه به‌مراتب جدی بوده و باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود و امیدواریم که در این دوره از کابینه جدید شاهد اقدامات، برنامه‌ها، طرح‌ها و ایده‌های نو از سوی کابینه و دولت باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه