اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

همه خبرنگاران می‌توانند در جشن روز خبرنگار حضور داشته باشند/ در جشن امسال مهمان کشوری نخواهیم داشت

همه خبرنگاران می‌توانند در جشن روز خبرنگار حضور داشته باشند/ در جشن امسال مهمان کشوری نخواهیم داشت
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: در جشن روز خبرنگار به قید قرعه 14 نفر از اعضایی که در خانه مطبوعات استان ثبت نام کرده و عضویت شان تایید شده است برای سفر عتبات عالیات انتخاب خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد محبی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، در گفتگو با خاورستان، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: امروز ساعت 17 جشن روز خبرنگار در محل تالار علامه فرزان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیرجند برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: دراین مراسم به قید قرعه 14 نفر از اعضایی که در خانه مطبوعات استان ثبت نام کرده و عضویت شان تایید شده است برای سفر عتبات عالیات انتخاب خواهند شد و برای سایر افرادی که در خانه مطبوعات عضو شده و مدارکشان ناقص است و تایید نشده اند جوایزی دیگری در نظر گرفته شده است که اینها هم بین خبرنگاران قرعه کشی می‌شود وهمه تلاشمان را کرده ایم که خبرنگاری دست خالی از جشن روز خبرنگار نرود .

,

 

,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: افرادی که در خانه مطبوعات عضویت‌شان تایید نشده است و دعوت نامه حضور در جشن به دستشان نرسیده است می‌توانند برای شرکت در جشن حضور داشته و از فضای جشن استفاده کنند؛ فضا و حضور در جشن برای خبرنگارانی که دعوت نامه ندارند بسته نیست.

,

 

,

محبی خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه گفته شده میهمان کشوری دعوت شده است و قرار است برای میهمان هزینه شود امسال میهمان کشوری نداریم و هیچ هزینه ای برای دعوت میهمان نشده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه