اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی خبر داد:

رقابت 255 نفر از متسابقین قرآن کریم استان در آستان حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس

رقابت 255 نفر از متسابقین قرآن کریم استان در آستان حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس
مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی گفت: 255 نفر در چهلمین دوره از مسابقات قرآن کریم در استان شرکت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خاورستان،حجت الاسلام و المسلمین منصور هاشمی مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی در مراسم چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در طبس اظهار داشت: چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم استان در طبس برگزار می شود که تعداد 255 نفر در رشته های مفاهیم، حفظ، قرائت و سایر رشته ها حائز رتبه برتر شهرستانی شدند و به این دوره از مسابقات راه یافتند که از این تعداد 145 خواهر و 110 برادر به رقابت خواهند پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی تصریح کرد: اوقاف کمترین نقش را در برگزاری این مسابقات داشته و بیشتر مسؤولان شهرستانی در این مسابقات نقش داشته اند و با توجه به پتانسیل های شهرستان طبس تاکید ما برای برگزاری مسابقات کشوری است.

,

 

,

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی گفت: برای کسی که می خواهد جامعه مهدوی را ایجاد کند و زمینه ساز ظهور باشد باید از قرآن درس بگیرد و باید بستر را برای این عزیز فراهم کنیم و سربازی مناسب در این راه باشیم.

,

 

,

هاشمی ادامه داد: الگوی حکومتی ما باید جامعه مدنی پیغمبر و جامعه علوی حضرت علی(ع) باشد و ما به دنبال حکومت اسلامی هستیم که قرآن ما را در این راه قطعا یاری می کند.

,

 

,

وی اظهار داشت: باید زندگی ما رنگ بوی قرآن بگیرد و در زندگی ما جریان داشته باشد، قرآن کریم تنها برای سر سفره عقد یا گوشه تاقچه اتاق نیست و هدف ما این است جامعه فضای قرآنی پیدا کند و خوشبختانه بهترین قاریان در مساجد و محافل شهر و روستا به قرائت قرآن در ایام مسابقات می پردازند.

,

 

,

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی افزود: وقتی رهبر ما برای قرآن وقت می گذارد باید ما نیز به قرآن توجه کنیم، خراسان جنوبی محافل و مجالس قرآنی مناسبی دارد که در کمتر جایی دیده می شود و امیدواریم در راه اعتلای قرآن موفق باشیم.

,

 

,

هاشمی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه و مسابقات قرآنی از محل موقوفات قرآنی، اجرای امینانه نیات واقفین و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در کشور از مهم ترین برنامه های اوقاف است.

,

 

,

وی عنوان داشت: اگر موقوفات قرآنی ما نیز افزایش یابد و مردم به این موضوع توجه کنند برگزاری مسابقات قرآنی افزایش خواهد یافت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه