اخبار داغ

معاون بنیاد شهید خراسان جنوبی خبرداد:

تاکنون 50 درصد گلزارهای شهدای خراسان جنوبی مسقف سازی شده

تاکنون 50 درصد گلزارهای شهدای خراسان جنوبی مسقف سازی شده
معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: تا کنون 50 درصد گلزارهای شهدای استان مسقف سازی و حدود 90 درصد هم کف سازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خاورستان، صبح امروز معاون فرهنگی و امور اجتماعی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثار گران خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار  از پایگاه خبری تحلیلی خاورستان بازدید کردند و این روز را به خبرنگاران این رسانه تبریک گفتند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, , خاورستان, خاورستان, ،,

سید حسین نقیبی مقدم، معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهارکرد: وظیفه ذاتی همه و از جمله رسانه ها و خبرگزاری ها این است که در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت کنند.

,

وی افزود:: کار برای شهید اجر معنوی دارد که حتما نصیب خواهد شد.

,

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با اشاره به بازسازی گلزارهای شهدای استان گفت: در سال 95 با استفاده از بودجه تملک استانی و همچنین از منابع داخلی بنیاد قطعه یک گلزار شهدا بیرجند که بیش از 30 سال است خانواده های شهدا منتظر انجام آن هستند، مسقف سازی شد.

,

 

,

نقیبی مقدم با اشاره به اینکه در سال گذشته 25 گلزار شهدا در سطح شهرستان ها و روستاهای استان بازسازی شده است افزود: تا کنون  50 درصد گلزارهای شهدای استان مسقف سازی و حدود 90 درصد هم کف سازی شده است.

,

, ,

مهدی نارمنجی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی  بنیاد شهید  و امور ایثار گران خراسان جنوبی هم در این دیدار اظهار کرد: 26 مردادماه سالروز ورود آزدگان به کشور است که در این خصوص برنامه ریزی هایی انجام شده و برنامه های محوری برگزار خواهد شد.

,

 

,

وی از جمله این برنامه ها را دیدار با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، برگزاری گردهمایی بزرگ آزادگان استان،  غبار روبی گلزار شهدا با محوریت قطعه دو، حرکت نمادین آزادگان با لباس قدیمی و با دو دستگاه  اتوبوس قدیمی به صورت نمادین در سطح شهر و ... است.

,

 

,

 معاون فرهنگی و امور اجتماعی  بنیاد شهید  و امور ایثار گران خراسان جنوبیشرکت رزمندگان در یکی از برنامه های صدا و سیمای خراسان جنوبی، حضور در نماز جمعه، سخنرانی یکی از آزادگان قبل از نماز جمعه و به عهده گرفتن امور نماز جمعه از جمله خدمات دهی، انتظامات، قرائت قرآن، برگزاری جشن در پارک آزدگان و ... را از دیگر برنامه های این اداره کل به مناسبت 26 مردادماه عنوان کرد.

,

 

,

نارمنجی همچنین از برگزاری اردوی 6 روزه به مقصد اصفهان برای آزادگان و خانواده های انها خبر داد و بیان کرد: این برنامه با مشارکت خود آزادگان انجام می شود که تاکنون 140 نفر در این خصوص ثبت نام کرده اند.

,

 

,

وی بیان کرد: در حال حاضر  222 نفر از رزمندگان خراسان جنوبی در قید حیات هستند که 111 نفر در بیرجند و 111 نفر دیگر در شهرستانهای استان ساکن هستند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه