اخبار داغ

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی خبر داد

شروع موج دوم تصادفات در مرداد ماه/ یک کشته و شش زخمی در دو تصادف خراسان جنوبی

شروع موج دوم تصادفات در مرداد ماه/ یک کشته و شش زخمی در دو تصادف خراسان جنوبی
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور بیرجند- قاین شش نفر مجروح و روانه بیمارستان شدند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسین رضایی ، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد :عصر روز گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور بیرجند به قاین حوالی سه راهی روم ، بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, .,

 

,

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه پراید به دلیل خواب آلودگی و عدم توجه به جلو از جانب راننده منحرف و خودرو واژگون شده است که راننده و پنج سرنشین خودرو مصدوم شده اند .

, .,

 

,

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد :مصدومان حادثه توسط امداد جاده ای 115 به بیمارستان اعزام شدند و خودرو به پارکینگ منتقل شد .

, .,

 

,

سرهنگ رضایی افزود : ساعت 16 و 32 دقیقه عصر روز گذشته نیز بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی وانت پراید در محور مرزی اسدیه به گزیک ،راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد .

, .,

 

,

وی با تأکید بر این که بیشترین تصادفات در مسیرهایی که رانندگان با آن آشنایی دارند اتفاق می افتد تصریح کرد: یک لحظه غفلت از جلو هنگام رانندگی می‌تواند حادثه ای مرگبار رقم بزند و جان چندین انسان بی گناه را به مخاطره بیاندازد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه